Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی القاصی‌مهر روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی عباس‌آباد پاکدشت در جمع خبرنگاران گفت: بانک‌ها ممکن است که بر اساس مطالبات و اسناد رهنی در اختیار، اقداماتی انجام دهند، وضعیت مطالبات بانک باید پیگیری ولی نباید به تعطیلی و رکود فعالیت اقتصادی منجر شود.

وی اظهار داشت: بر اساس سیاست‌های ریاست قوه قضائیه و دستورالعمل ابلاغ شده با دادگستری‌های سراسر کشور مبنی بر حمایت قضایی از فعالیت‌های مشروع صنعتگران، مدیران قضایی به صورت میدانی در شهرک‌های صنعتی حضور پیدا کرده و از نزدیک با مسائل  و مشکلات واحدهای تولیدی آشنا می‌شوند تا با استفاده از ظرفیت نظارتی و موضوعاتی که مستقیما به قوه قضائیه مربوط است، مطالبات صنعتگران به صورت جدی پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان تهران افزود: بر اساس وظایفی که قانون بر عهده قوه قضائیه نهاده، از نظر مطالبه‌ گری و نظارتی از دستگاه‌هایی که دارای موانع و مشکلات هستند، درخواست و مطالبات صاحبان صنایع دنبال می‌شود.

وی تعطیل شدن واحدهای تولیدی را به معنای تولید پرونده در دستگاه قضایی دانست و افزود: امروز اهتمام و تلاش مجموعه دستگاه قضایی این است که موانع و مشکلاتی که در مسیر تولیدکنندگان است پیگیری و مرتفع شود تا چرخ تولید دچار آسیب نشود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران یکی از راه‌های حمایت از تولید را برخورد با فساد و مفسدان عنوان کرد و افزود: حمایت از تولید و صنعتگر هم راستا با برخورد با فساد و مقابله با مفسدین و کسانی است که با سوءاستفاده از موقعیت، رانت و اموال نامشروع ثروت‌هایی را بدست آورده اند.

وی گفت: در مجموعه دادستانی تهران علاوه بر این ‌که با کلیه مفسدان و مخلان نظم اقتصادی و ارزی کشور برخورد جدی می‌شود، مراقب هستیم تا بخش تولیدی و صنعتی دچار آسیب نشود و این سیاست و رویکرد در قوه قضائیه به صورت همزمان دنبال می‌شود.

القاصی مهر با اشاره به مشکلات و چالش های مطرح شده صنعتگران استان تهران اظهارداشت: بخش قابل توجهی از مشکلات صنعتگران مربوط به اقدامات و خدماتی بود که دستگاه‌های اجرایی نظیر بانک مرکزی، سازمان مالیاتی و برخی دستگاه‌های متولی باید ارائه دهند، که یا این کار انجام نشده و یا به موقع صورت نگرفته است.

وی اظهار داشت: بسیاری از این مشکلات مربوط به مطالبات بانک مرکزی از واحدهای صنعتی است که بانک، اسناد رهنی را به اجرا گذاشته و اقدام به پلمپ واحد تولیدی کرده که ما معتقدیم چرخ کارخانه باید بچرخد و مطالبات بانکی نباید موجب تعطیلی واحد صنعتی شود.

برچسب‌ها جهش تولید استان تهران ورامین علی القاصی مهر مبارزه با فساد اقتصادی قوه قضاییه بانک مرکزی پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید استان تهران ورامین جهش تولید استان تهران ورامین علی القاصی مهر مبارزه با فساد اقتصادی قوه قضاییه بانک مرکزی پاکدشت اخبار کنکور مطالبات بانک قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مهرداد فولاد با اشاره به اینکه رونق بازار برنج موجب افزایش امید و اشتیاق شالیکاران به کار و تولید در شالیزار شد، گفت: تأمین ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین‌آلات کشاورزی برای شهرستان آمل در سال زراعی جاری موجب توسعه و افزایش ضریب نفوذ مکانیزاسیون کشاورزی بویژه در مرحله کاشت و نشاء مکانیزه برنج شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ۴۰ هزار هکتار اراضی شالیزاری است، افزود: پیش‌بینی می‌شود ۲۴ هزار هکتار شالیزار این شهرستان به صورت مکانیزه کشت شود که در مقایسه با سال گذشته رشدی ۲۰ درصدی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ واحد بانک نشاء برنج در این شهرستان مشغول فعالیت هستند، گفت: کشت مکانیزه برنج با بکارگیری ۷۷۰ دستگاه نشاکار ۴ ردیفه و ۱۶۵ دستگاه نشاکار ۶ ردیفه انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی