Web Analytics Made Easy - Statcounter



باشگاه‌های استون ویلا، وست برومویچ و وُلورهمپتون در لیگ برتر انگلیس در راستای افزایش آگاهی در خصوص روز جهانی حیات وحش، تصاویر حیوانات را از لوگوی خود حذف خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، تعدادی از باشگاه‌های فوتبال از جمله آ.اس رم ایتالیا و واتفورد، برنتفورد و میدلزبورو در چمپیونشیپ انگلیس، در مسیر همکاری خود با بنیاد جهانی حیات وحش، با هدف برجسته ساختن انقراض فزاینده حیات وحش در سراسر کره خاکی، لوگوهای خود را اصلاح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیر لوگوی استون ویلا، گرگ وُلورهمپتون و توکای آوازه خوان وست برومویچ همگی در این روز جهانی حذف شدند و رم نیز در این روز گرگ کاپیتول را روی پیراهن خود نخواهد داشت.

بنیاد جهانی حیات وحش نیز به نوبه خود برای نخستین بار در تاریخ ۶۰ ساله‌اش، تصویر پاندا را از روی لوگوی خود حذف کرد.

بنیاد جهانی حیات وحش شرکت‌ها و تیم‌های ورزشی را تشویق کرده تا به منظور اطلاع رسانی و تاکید بر انقراض غم انگیز گونه‌های جهانی حیات وحش و مخاطرات اجتماعی و اقتصادی متوجه این حوزه، حیوانات نقش بسته روی لوگوهای خود را حذف کنند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اولین جلسه کارگروه کنترل جمعیت حیوانات بلاصاحب به ریاست معاون امور عمرانی فرماندار در سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری ارومیه برگزار شد.

در این جلسه حاجیلاری با اشاره به اهمیت موضوع و ضرورت کنترل جمعیت حیوانات گفت: باید تعامل و همکاری بین ادارات عضو کارگروه و سازمان های مردم نهاد فعال در این حوزه بیشتر از همیشه باشد.

وی در ادامه به کمبود دارو اشاره کرد و گفت: مهمترین مشکل این حوزه کمبود داروی بیهوشی کتامین می باشد.

معاون عمرانی گفت: باید شبکه دامپزشکی شهرستان مساعدت و همکاری لازم رو در این خصوص انجام دهد.

و در  پایان این جلسه تصمیماتی در خصوص کنترول جمعیت حیوانات بلاصاحب در سال جاری اتخاذ شد.

 

دیگر خبرها

  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه
  • درمان سرمازدگی حیوانات + بررسی علائم
  • تصاویری از خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان + ویدئو
  • (تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند
  • وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • (ویدئو) رنج حیوانات خانگی و خیابانی در پی گرمای بی‌سابقه در آسیا
  • اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا نشانه بیداری جهانی است
  • عجیب‌ترین حیوانات آمریکای جنوبی + فیلم
  • تصاویر دوست‌داشتنی از بچه‌های حیوانات که دلتان را می‌برد