Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر مهدی علوی، مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال با ورود رئیس جدید خداحافظی کرد و دیگر در این فدراسیون حضور ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با برگزاری انتخابات 10 اسفند ماه فدراسیون فوتبال انتظار می‌رفت که تغییراتی در این فدراسیون صورت بگیرد و گویا اولین تغییر از بخش روابط عمومی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر مهدی علوی، رئیس کمیته روابط عمومی و همچنین سخنگوی فدراسیون فوتبال با خداحافظی از این فدراسیون نوشت: "سپاس از همراهی همه بزرگان، طلب حلالیت و آرزوی بهترین‌ها برای فوتبال کشور؛ گاهی برای ماندن باید رفت".

اساسنامه فدراسیون فوتبال درباره نواب رئیس چه می‌گوید؟/ لزوم تصمیم‌گیری طبق قانون

البته این خبر به صورت رسمی روی سایت فدراسیون فوتبال اعلام نشده است و باید دید در صورت خداحافظی چه شخصی از سوی شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید کمیته روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال معرفی خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: حواله خودرو را فدراسیون فوتبال نمی‌دهد، اما ‌درخواست آن را برای ملی‌پوشان فوتسال پیگیری می‌کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، احسان اصولی پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از جام ملت‌های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه شاهد بودند که تورنمنت‌های مختلف و بازی‌های دوستانه با تیم‌‌های رده بالا را طبق نظر سرمربی و کادر فنی برنامه‌ریزی کردیم و اگر رنکینگ جهانی فوتسال را نگاه کنید، از بین تیم‌های رده بالا، اسپانیا و پرتغال نخواستند با ما بازی کنند. با اکثر تیم‌هایی که حرفی برای گفتن داشتند، بازی و در تورنمنت برزیل شرکت کردیم که خیلی تورنمنت اثرگذار بود و شاکله اصلی تیم در آنجا توسط کادر فنی تیم ملی شکل گرفت و در دو بازی با روسیه و تورنمنت ویتنام، تیم تکمیل شد. خدا را شاکریم و جا دارد که از همه کسانی که در این مدت کمک کردند، تشکر کنیم.

شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد

 

وی ادامه داد: از وزیر ورزش، مجلس شورای اسلامی و شخص رئیس جمهور و رئیس مجلس ممنون هستیم که با پیام محبت‌آمیزشان باعث دلگرمی فرزندان‌شان در تیم ملی شدند. امروز و فردا استراحت می‌کنیم و از پس‌فردا کارمان را برای جام جهانی شروع می‌کنیم و با توکل به خدا و تلاش همه اعضای تیم ملی می‌رویم که در جام جهانی هم افتخارآفرین باشیم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که تعداد اردوهای تیم ملی تا جام جهانی مشخص شده است یا خیر، خاطر نشان کرد: براساس نظر شمسایی، لیگ را تا پنج شش هفته پیش می‌بریم و در این مدت لیگ را برنامه‌ریزی کردیم و بازیکنان در لیگ بازی می‌کنند. بازی در لیگ یک مقدار بازیکنان را در آمادگی نگه می‌دارد و برای بازی‌های دوستانه در فیفا‌دی‌های پیش رو برنامه‌ریزی کردیم. این موضوع در صورت قطعی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد و ما کاملاً آماده می‌شویم تا در جام جهانی با قدرت حضور پیدا کنیم.

اصولی راجع به بحث تمدید قرارداد شمسایی تصریح کرد: ما در خدمت او هستیم و با ما پرقدرت ادامه خواهد داد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مبالغ قرارداد گذشته آنها پرداخت شده است یا خیر، گفت: یک بدهی از سال گذشته باقی مانده است و آنهم به خاطر این بود که به آخر سال خوردیم و به دلیل گرفتاری و نزدیک شدن به مسابقات جام ملت‌ها نتوانستیم به تعهدات خود عمل کنیم. یک مبلغ جزئی از سال گذشته باقی مانده است که در اولین فرصت به شمسایی تقدیم خواهیم کرد و قرارداد جدید را امضا می‌کنیم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که «پاداش قهرمانی آسیا چیست و آیا بازیکنان حواله خودرو می‌گیرند؟»، تصریح کرد: حواله خودرو را فدراسیون فوتبال نمی‌دهد، اما ‌درخواست آن را پیگیری می‌کنیم. طبق چارچوب تعریف شده بخشی از پاداش اعضای تیم پرداخت شده و بخشی از آن را هم که باقی مانده است، پرداخت خواهیم کرد.

اصولی در واکنش به صحبت‌های رئیس شورای شهر مشهد مبنی بر حضور پرسپولیس در مشهد و اینکه با او در این باره صحبتی شده است، گفت: در این زمینه با من صحبتی نشده است!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک