Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@03:09:26 GMT

سنگ تمام فرشاد آقای گل برای سیدجلال حسینی

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۳۲۲۷

سنگ تمام فرشاد آقای گل برای سیدجلال حسینی

فرشاد پیوس درباره عملکرد سیدجلال حسینی در پرسپولیس گفت : بازیکنان خیلی بزرگی در پرسپولیس هستند اما من از اینکه سیدجلال کاپیتان پرسپولیس است ، خیلی خوشحال هستم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشاد پیوس، آقای گل تاریخ باشگاه پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان بعد از برتری مقابل سایپا گفت:

یک نمایش موفق از تیم شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در این بازی بار دیگر موقعیت های خوبی نصیب خود کرد و البته شاید جای خالی مهدی ترابی و آل کثیر کاملا محسوس باشد. مطمئنا با حضور این دو بازیکن و جذب نفرات جدید، آنها با اقتدار بیشتری در ادامه مسیر حاضر خواهند شد.

وی ادامه داد:

شرایط کلی تیم با توجه به بردهای اخیر و خصوصا نمایش کاملا تهاجمی و فرصت طلبانه مقابل گل گهر سیرجان امیدواری زیادی را برای تکرار قهرمانی شکل می‌دهد. با این حال همچنان زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده و تیم نیاز به تقویت خواهد داشت. خصوصا اینکه آنها در چند جام درگیر خواهند شد و این توان زیادی از بازیکنان خواهد گرفت.

پیوس درباره تکرار گلزنی سیدجلال حسینی گفت:

بازیکنان قابل احترامی در پرسپولیس از گذشته تاکنون حضور داشته اند اما مسلما سیدجلال حسینی را رفتاری کاملا حرفه‌ای و تعصب و وفاداری خود جایگاه ویژه‌ای در تاریخ باشگاه به خود اختصاص داده است. او در این سن و سال یک بازیکن قابل احترام است که مرزهای حرفه‌ای‌گری را در فوتبال ایران جابجا کرد و می‌تواند الگویی برای تمامی علاقمندان به فوتبال و پرسپولیس باشد.

گلزن سابق پرسپولیس در ادامه گفت:

همانطور که گفتم بازیکنان قابل اعتنایی در تاریخ باشگاه پرسپولیس حضور داشتند و من واقعا می‌توانم اکنون بگویم از اینکه بازوبند این تیم پرافتخار اکنون بر بازوی سیدجلال حسینی است، احساس افتخار می‌کنم. او یک موهبت بزرگ در این روزها برای پرسپولیس است که قدرت رهبری، جنگندگی و میل به پیروزی‌اش واقعا قابل تحسین است.

فرشاد پیوس درباره شرایط تیم در ادامه مسیر نیز گفت:

قطعا پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به دیگر رقبا برای کسب جام دارد. خصوصا اینکه تیم در ادامه مسیر با حضور ترابی و آل کثیر تقویت هم خواهد شد. آنطور که شنیدم باشگاه و یحیی قصد جذب چند بازیکن دیگر را هم دارند و امیدوارم خوشحالی هواداران برای دستیابی به موفقیت بیشتر ادامه داشته باشد.

سرمربی حال حاضر ویستاتوربین درباره شرایط تیمش نیز گفت:

رقابت‌های این فصل لیگ دسته دوم خیلی نزدیک به هم است. در چند مرحله تیم‌های صدرنشین جابجا شده‌اند و رقابت نزدیکی شکل گرفته است. با این حال ما انگیزه همیشگی خودمان را برای رقابت برای قهرمانی و صعود را دنبال خواهیم کرد. نیاز به انگیزه و جسارت بیشتر برای رسیدن به هدف را داریم و امیدوارم در ادامه مسابقات که سخت‎‌تر هم دنبال می‌شود، به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سیدجلال حسینی اخبار پرسپولیس پرسپولیس سیدجلال حسینی فرشاد پیوس لیگ برتر سیدجلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است

به گزارش همشهری آنلاین محمد مومنی درباره دیدار آینده استقلال مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: بازی بسیار حساسی را شاهد خواهیم بود و به نظرم نباید از تراکتور برای خودمان غول بسازیم چرا که استقلال راه بردن تراکتور را بلد است.

وی افزود: شرایط جدول این دوره از لیگ برتر خیلی ویژه و حساس دنبال می‌شود و پرسپولیس هر لحظه به دنبال لغزش آبی‌پوشان است تا جای آن‌ها را در صدر جدول بگیرد، اما به نظر من اگر بازیکنان استقلال وحدت لازم را داشته باشند به هیچ عنوان کسی نمی‌تواند جای آن‌ها را در صدر بگیرد. قهرمانی دست استقلال است و اگر آن‌ها نخواهند پرسپولیس نمی‌تواند رنگ صدر را تا پایان فصل ببیند.

*تفکرات گل‌محمدی در دیدار تراکتور با استقلال پشت پرده این بازی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بهترین نتیجه برای استقلال برد مقابل تراکتور و تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان است. تراکتور تیمی تحول یافته و رو به جلو شده است و مطهری سابقه تقابل و پیروزی برابر استقلال در زمانی که در کادرفنی پرسپولیس بود را داشته است. بازیکنان استقلال فنی و پرتلاش هستند و باید مراقب باشند که از این بازی نتیجه لازم را کسب کنند چراکه طی ۲۴ هفته بازی در لیگ زحمات زیادی کشیده شده و حیف است که این بازی را دست کم بگیریم و نهایت توان را برای موفقیت در آن نگذاریم.

مومنی در ادامه درباره تفکرات گل‌محمدی در تراکتور تصریح کرد: شایعات حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور مطرح است و قطعاً در نوع چینش بازیکنان و برنامه‌های هجومی این تیم نقش خواهد داشت و پشت پرده بازی‌های تراکتور خواهد بود. نکونام مربی با دانش و خوبی است و امیدوارم راه‌های نفوذ خط دفاعی را به خوبی ببندد و روی شوت‌های از راه دور تمرکز زیادی داشته باشند چراکه نقطه ضعف تراکتور شوت از راه دور است. امشب به احتمال ۹۰ درصد پیش‌بینی می‌کنم که قهرمان این فصل از لیگ برتر مشخص خواهد شد.

*امیدوارم خالدآبادی اجازه ندهد غیبت حسینی مقابل تراکتور به چشم آید

وی درباره غیبت حسینی مقابل تراکتور و محرومیت وی، اظهار داشت: پلیس ورزشگاه همواره حامی نظم و امنیت هواداران و افراد حاضر در استادیم بوده و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم، اما کار حسینی خلاف شرع نبوده و جنبه انسان دوستانه داشت. هوادار یا جیمی جامپی که وارد زمین شد به سمت زمین آمد و وقتی احساس ترس کرد درخواست کمک داشت و حسینی در آن زمان برای کمک و جلوگیری از اتفاقات احتمالی جلو رفت، اما باید این نکته را متوجه شویم که حسینی کارش اشتباه و خلاف شرع نبوده و من کار او را انسان دوستانه دیدم.

مومنی در پایان خاطرنشان کرد: در هر حال کمیته انضباطی حکم به محرومیت حسینی داد تا در دیدار مقابل تراکتور غایب باشد. این فرصت خوبی برای خالدآبادی است تا برای اولین در ترکیب استقلال قرار بگیرد و خودی نشان دهد. امیدوارم اجازه ندهد خلأ و غیبت حسینی در دیدار مقابل تراکتور به چشم آید.

کد خبر 848574

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان
  • بارش‌ها در نیمه شمالی و شرقی استان ادامه دارد
  • (عکس) استوری تندوتیز سیدجلال حسینی علیه پیرمرد هتاک اصفهانی
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!