Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونی بلینکن روز چهارشنبه در نخستین سخنرانی خود برای تشریح اولویت‌های سیاست خارجی آمریکا،این مطلب را مطرح کرد.

خبر در حال تکمیل است...

۳۱۱۳۱۱

کد خبر 1492232.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آنتونی بلینکن ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برای کنترل نوسانات ارزی بحث‌هایی در کمیسیون‌های مجلس مطرح شد که در این رابطه دولت مجموعه کارهای مدنظر را در اختیار خانه ملت قرار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید محمد حسینی امروز چهارشنبه - دوازدهم اردیبهشت- در حاشیه جلسه هیئت دولت و در مجمع خبرنگاران اظهار داشت: در برخی کمیسیون های تخصصی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی بحث‌هایی مطرح بود که با همکاری دو قوه نوسانات ارزی کنترل شود.

وی افزود: همچنین مطرح شد که اگر دولت در این خصوص اعلام نظر نکرده و برنامه خود را اعلام نکند مجلس اقداماتی انجام خواهد داد که بر همان مبنا هم پاسخی تهیه شد و مجموعه کارهایی که در حال انجام است و یا در آینده مدنظر است، تبیین شد و فکر می‌کنم در حال حاضر مساله خاصی وجود نداشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره چگونگی تعامل دولت و مجلس جدید با ابراز امیدواری از اینکه مجلس دوازدهم بهتر از مجلس فعلی خواهد بود، تصریح کرد: البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم.

حسینی یادآورشد: البته از مجلس آینده هم انتظار داریم همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشند و با اقداماتی که دولت طی نزدیک این سه سال انجام داده مشکلی پیش نخواهد آمد.

ادامه دارد..

کد خبر 749672

دیگر خبرها

  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی
  • حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد
  • تصویرنگاری نرم از مداخله‌گرایی آمریکا
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • عقب‌نشینی آمریکا از تحریم گردان نظامی افراطی رژیم صهیونیستی
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست