Web Analytics Made Easy - Statcounter

لو گرائت، حضور زیدان در تیم ملی فرانسه را منوط به تصمیم دشان دانسته است. 

نوئل لو گرائت از آینده نیمکت تیم ملی فرانسه، زین الدین زیدان و دیدیه دشان می گوید.

به گزارش طرفداری و به نقل از یورو اسپورت، از زین الدین زیدان همواره به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های هدایت تیم ملی فرانسه و جانشینی دیدیه دشان یاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوئل لو گرائت، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه که قرار است تا چند روز دیگر مجددا در انتخابات این فدراسیون مجددا کاندید شود در مصاحبه خود از شرایط و آینده نیمکت فرانسه گفته است. 

اوضاع و آینده نیمکت تیم ملی؟ یک سال و نیم تا جام جهانی قطر باقی مانده است و پاسخ این سوال نزد دشان و نحوه نگاهش به آینده پیش رو است. پیدا کردن جانشینی بهتر برای او؟ یک اسم به من بگویید. زیدان؟ بله اما تحت شرایطی که دیدیه بخواهد استراحت کند یا به تیمی باشگاهی منتقل شود. بدیهی است که زیدان، در صورت آزاد و بدون قرارداد بودن می تواند گزینه خوبی برای نیمکت تیم ملی فرانسه باشد. 

اخبار داغ 

طغیان 8 علیه 7 و 6 | مجتبی جباری: این آقا با لابی و زد و بند نگذاشت مربی استقلال شوم مخالفان فرهاد مجیدی، پای گزینه های جدید را به استقلال باز کردند! دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت علاقه صندوق سرمایه سلطنتی عربستان به حضور در اینتر رکوردی تازه برای ستاره پرتغالی، کریستیانو رونالدو به رکورد پله رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فرانسه لو گرائت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق لوپتگی با وستهام

سرمربی پیشین رئال مادرید تابستان پیش رو جانشین دیوید مویس در وستهام خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خولن لوپتگی که اخیراً بحث احتمال حضورش روی نیمکت تیم‌هایی همچون میلان، کریستال‌پالاس، وستهام و بایرن مونیخ مطرح شده بود، تابستان پیش رو با یک تیم لیگ برتر انگلیس به عرصه مربیگری بازمی‌گردد. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این باره خبر داد؛ لوپتگی با باشگاه وستهام به توافق رسیده و تابستان پیش رو جانشین دیوید مویس در این تیم خواهد شد. طبق ادعای رومانو؛ این مربی اسپانیایی با پذیرش پیشنهاد وستهام، حالا آماده طی کردن فرایند رسمی شدن حضورش روی نیمکت چکش‌ها است.

هواداران، لوپتگی را پس زدند؛ میلان گزینه‌اش را تغییر داد

خولن لوپتگی 57 ساله فصل گذشته روی نیمکت ولورهمپتون حضور داشت و در نهایت پس از به پایان بردن فصل در رده سیزدهم لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفت مسیرش را از این باشگاه انگلیسی جدا کند. پیشتر برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که سرمربی پیشین تیم‌های پورتو، رئال مادرید و سویا اخیراً پبشنهاد باشگاه الاتحاد عربستان با دستمزد 15.4 میلیون پوند در سال را رد کرده است.

وستهام در حال حاضر با 49 امتیاز در رده‌ نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توافق لوپتگی با وستهام
  • 5 محور مهم سفر بارزانی به تهران چیست؟ | درخواست ویژه اربیل از تهران
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • امام صادق (ع) در پی کسب و حفظ قدرت با هر شرایطی نبود
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • کورتوا: چه روز خوبی، اگر تیم بخواهد من آماده‌ام
  • (اینفوگرافیک) درمان عفونت سینوس بدون دارو