Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد ارزیابی‌ها در مورد حمله راکتی اخیر به پایگاه عین الاسد همچنان در جریان است و آمریکا قصد ندارد واکنش عجولانه‌ای به این حمله نشان دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «جنیفر ساکی» سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه در یک نشست خبری اعلام کرد که آمریکا قصد ندارد واکنشی عجولانه به حمله راکتی اخیر به پایگاه عین الاسد نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سؤالی درباره واکنش احتمالی آمریکا به حمله راکتی اخیر به پایگاه عین‌ الاسد اظهار داشت: «ما همچنان در حال ارزیابی اثرات [خسارات و تلفات] این حمله و تشخیص دقیق عاملان آن هستیم.»

وی ادامه داد: «همان‌طور که می‌دانید ما اخیراً با یک حمله سنجیده، متناسب و هماهنگ شده با مراجع قانونی به حملات راکتی به نیروهای آمریکایی و نیروهای ائتلاف واکنش نشان دادیم. این الگوی کاری ما در آینده خواهد بود. وقتی ارزیابی‌های ما کامل شود، قطعاً در زمان مناسب اقدام خواهیم کرد. رئیس‌جمهور در جریان اوضاع قرار گرفته است.»

سخنگوی کاخ سفید تأکید کرد: «واکنش عجولانه و بدون اطلاعات کافی به معنای بازی کردن در زمین دشمنان خواهد بود و ما چنین کاری را انجام نخواهیم داد.»

ساعاتی پیش «جان کربی» سخنگوی پنتاگون در بیانیه‌ای ضمن تأیید خبر حمله راکتی به پایگاه عین الاسد اعلام کرد که در جریان این حمله یک پیمانکار بر اثر حمله قلبی جان باخته است.

بیانیه پنتاگون درباره حمله راکتی به «عین الاسد»افقهی: آمریکا بازنده حمله به عین‌الاسد است/ تحرکات واشنگتن برای تداوم حضور در عراقعراق| سه پیام حمله راکتی به پایگاه «عین‌الاسد» از نگاه امین حطیطعراق| جزئیات حمله راکتی جدید به پایگاه «عین‌الاسد»

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق نظامیان آمریکایی کاخ سفید اخبار آمریکا اخبار عراق نظامیان آمریکایی کاخ سفید اخبار آمریکا سخنگوی کاخ سفید پایگاه عین حمله راکتی عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

پس از حمله پهپادی به مقر فرماندهی حشدالشعبی در پایگاه کالسو در غرب سوریه و ادعای آمریکا در عدم‌قبول مسئولیت این تجاوز، به‌فاصله کمتر از ۲۴ ساعت، دو پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر و میدان نفتی العمر در شرق سوریه هدف حملات قرار گرفت.

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074924 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس | قطر و مصر هم ضمانت کردند؛ پایان جنگ نزدیک است؟
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • سرخ و سفید و دوست‌داشتنی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند
  • هنوز در خیابان‌های دمشق از پاسخ ایران به اسراییل حرف می‌زنند!