Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پیشین شیاطین سرخ می گوید کاپیتان استون ویلا برای تبدیل شدن به بازیکنی درجه یک باید ویلا پارک را ترک کند. 

جک گریلیش بنابر توصیه پل اسکولز باید از استون ویلا جدا شود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، گریلیش در فصل جاری به عنوان یکی از بهترین هافبک های لیگ برتر به تیمش کمک کرده است تا برای کسب سهمیه اروپایی تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا صحبت از جدایی این بازیکن ۲۵ ساله در تابستان امسال به میان آمده است و اسکولز می گوید اگر گریلیش جاه طلب است و جام می خواهد، باید به یکی از تیم های بزرگ انگلستان ملحق شود. اسکولز درباره این که آیا گریلیش در ویلا شانس کسب جایزه بهترین بازیکن فصل را دارد، گفت:

ببینید، من این بازیکن را دوست دارم ولی اگر او چنین عملکردی را در منچستریونایتد، لیورپول، منچسترسیتی و خلاصه باشگاهی درجه یک داشت، در آن صورت جزو نفرات برتر قرار می گرفت؛ شاید سه نفر برتر. در ویلا هیچ فشاری روی او نیست. اگر در باشگاهی درجه یک حضور داشته باشد، آنگاه هر هفته باید برنده شود. او برای ثابت کردن این موضوع (که بازیکن درجه یکی است) باید ویلا را ترک کند. احتمالا وضعیت جک گریلیش شبیه پائولو دی کانیو است. در استون ویلا او همه کاره است. حالا باید به باشگاهی برود که نیاز باشد هر هفته برنده شود و فشار برای قهرمانی را احساس کند. او قادر است این کار را انجام بدهد اما تا زمانی که کاری را انجام ندهی، همیشه شک و تردید وجود خواهد داشت.

اخبار داغ 

طغیان 8 علیه 7 و 6 | مجتبی جباری: این آقا با لابی و زد و بند نگذاشت مربی استقلال شوم مخالفان فرهاد مجیدی، پای گزینه های جدید را به استقلال باز کردند! دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت علاقه صندوق سرمایه سلطنتی عربستان به حضور در اینتر رکوردی تازه برای ستاره پرتغالی، کریستیانو رونالدو به رکورد پله رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: درجه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد

سازمان‌های مذهبی و خیریه رسمی مصر دیروز دوشنبه هفتمین کاروان امدادی خود را با کمک به فلسطینیان در غزه به عنوان بخشی از یک کمپین بین المللی تحت هدایت و حمایت احمد الطیب، شیخ اعظم دانشگاه الازهر، اعزام کردند.

شیخ احمد الطیب گفت: این کاروان شامل ۱۱۵ کامیون حامل حدود ۲۰۰۰ تن مواد غذایی، به علاوه لوازم پزشکی و اولیه، نیاز‌های کودکان، سالمندان و افراد دارای معلولیت و مقدار زیادی لباس و تشک است. 

شیخ الطیب خاطرنشان کرد که این کاروان هفتمین کاروان در کمپین "کمک به غزه" است که او در اکتبر گذشته راه اندازی کرد. وی توضیح داد: بسیاری از کشور‌ها در پاسخ به فراخوان من برای حمایت و کمک رسانی به مردم غزه، به سرعت در آن شرکت کردند.

بیش از ۸۵ کشور از سراسر جهان در آماده سازی کاروان خانه زکات و امور خیریه شرکت کردند.

از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه، مصر از نخستین کشور‌هایی بوده که کمک‌های بشردوستانه خود را به غزه ارسال کرده است. این کشور همچنین تلاش‌هایی برای برقراری آتش بس انجام داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • تجربه خاطراتی از ماجراجویی و لحظاتی شاد در دل طبیعت