Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@02:05:47 GMT

بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا یک ضرورت است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۴۰۶۴

بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا یک ضرورت است

ایسنا/لرستان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان گفت: بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا یک ضرورت است.

حمید کشکولی در نشست مشترک دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه فناوری، زیرساخت، ارتباطات، پست و پست‌بانک استان که امروز ۱۳ اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: همکاری، تعامل و همفکری دستگاه‌های حوزه فناوری و ارتباطات استان، در قالب جلسات متناوب و پیوسته برای رفع مشکلات ارتباطات استان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست شناسایی مشکلات و موانع حوزه فناوری و ارتباطات استان و بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه فناوری در جهت رفع آن‌هاست.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: فناوری اطلاعات و ارتباطات تحولات شگرفی در زندگی و تعاملات بشر به وجود آورده است از این‌رو بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا، یک ضرورت است.

کشکولی اضافه کرد: ارتباطات نوین و فناوری روز دنیا در موضوعاتی مانند کرونا که به محدود شدن برخی فعالیت‌ها انجامید، به‌خوبی در بحث آموزش مجازی، کسب‌وکارها و تجارت الکترونیک نقش ایفا کرده و به یاری دولت‌ها آمد.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز، افزود: با توجه به شیوع ویروس جدید کرولا انگلیسی و احتمال منتفی بودن سفرها در ایام نوروز و به‌تبع آن بالا رفتن استفاده از اینترنت خانگی، لازم است دستگاه‌های مربوطه شرایط و بستر لازم برای ارائه خدمات بهتر اینترنتی به مردم را فراهم نمایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان بیان کرد: سطح ارائه خدمات اینترنتی و الکترونیک نباید به شهرها محدود شود و روستاها نیز باید از این امکانات برای رفع مشکلات خود بهره‌مند باشند.

کشکولی ادامه داد: به‌کارگیری و استفاده از فناوری‌های نوین و فراهم نمودن مطلوب زیرساخت‌های ارتباطی در استان یکی از اهداف تعیین شده‌ای است که مورد تأکید استاندار لرستان قرار دارد و برگزاری جلسه امروز نیز در همین راستا و برای هماهنگی و تعامل بیشتر و بهتر بین دستگاه‌های متولی ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت ارائه خدمات قابل‌قبول و مطلوب‌تر به هم استانی‌ها است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اينترنت ارتباطات استانداري تکنولوژي فناوري اینترنت کرونا لرستان كرونا بهره گیری حوزه فناوری روز دنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب طرح جهاد آبرسانی در لرستان، اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی طرح در حال حاضر ۷۰.۲۵ است.

وی عنوان کرد: آبرسانی به ۷۰ روستای استان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: با اجرای این طرح تعداد ۱۲۵ روستا با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان لرستان قرار خواهند گرفت.

اکبریان، بیان کرد: با رایزنی انجام شده در سطح وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم، پیش‌بینی ما این است که در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.

وی افزود: قرارداد فاز دوم طرح جهاد آبرسانی استان به‌زودی نهایی می‌شود.

کد خبر 6098069

دیگر خبرها

  • اقتصاد از پیچیده‌ترین کارهاست/ ضرورت ترتبیت افراد متخصص
  • ضرورت بهره‌گیری از هوش مصنوعی و نانو فناوری در حوزه پزشکی
  • قدرت هسته‌ای، ثروت‌ساز و اقتدار آفرین است / آژانس در حوزه این تکنولوژی همکاری نمی‌کند
  • قدرت هسته‌ای، ثروت ساز و اقتدار آفرین است/آژانس در حوزه این تکنولوژی مطلقاً همکاری نمی‌کند
  • اعلام زمان آموزش کمک داوران ویدئویی در ایران
  • ViLTE چیست و چه کاربردهایی دارد؟
  • رولز رویس لوکس‌ترین خودرو شاسی‌بلند دنیا را با الهام از آسمان‌خراش‌ها رونمایی کرد (+عکس)
  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • ابهام در مورد شرکت چینی تامین کننده VAR/ تخصص در بیلیارد و تنیس!
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند