Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم مراکشی تیم فوتبال سویا مورد توجه باشگاه بوروسیا دورتموند قرار دارد. خبرگزاری میزان - تیم فوتبال سویا در این فصل از رقابت‌های لالیگا عملکرد درخشانی داشته و توانسته با کسب ۴۸ امتیاز در رده چهارم لالیگا اسپانیا بایستد، اما مطمئنا هواداران متعصب این تیم بهتر از همه می‌دانند یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت سویا، نمایش فوق‌العاده مهاجم ۲۳ ساله و مراکشی تیم‌شان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شبکه تلویزیونی «یورو اسپورت» مدعی شد باشگاه بوروسیا دورتموند نیز به صف مشتریان یوسف النصیری اضافه شده است و مدیران این باشگاه آلمانی درصدد هستند این مهاجم ۱۸۹ سانتی‌متری سویا را به عنوان جایگزین ارلینگ هالند به خدمت بگیرند.

النصیری که در این فصل از لالیگا در ۲۴ بازی موفق به ثبت ۱۳ گل‌زده شده است، مورد توجه باشگاه وستهام نیز قرار دارد و باید دید این مهاجم مراکشی در دو راهی لیگ برتر انگلیس و بوندس‌لیگا کدام را انتخاب می‌کند. بیشتر بخوانید: لاکازت از آرسنال جدا می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: بورسیادورتموند سویا یوسف النصیری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوروسیا دورتموند بورسیادورتموند سویا یوسف النصیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

کد خبر 6088950

دیگر خبرها

  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • «عمه فائقه» یوسف پیامبر بعد از ۲۰ سال چه شکلی شده است؟ /عکس
  • «عمه فائقه» سریال یوسف پیامبر بعد از ۲۰ سال چه شکلی شده است؟ /عکس
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا طی فروردین‌ماه در بنادر
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد