Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل بانک کارآفرین از رونمایی شمایل و ظاهر جدید بانک تا پایان خرداد 1400 خبر و وعده داد که با تمرکز بر ماموریت ذاتی آن و هویت کارآفرینی، این موسسه به «یکی از موثرترین بانکها در حوزه صنعت بانکداری» تبدیل شود.
دکتر محمدرضا فرزین، مدیرعامل بانک کارآفرین تاکید کرد: با تداوم رشدهایی که در سال جاری محقق شد، در سال 1400 بانک کارآفرین به موثرترین بانک در صنعت بانکداری کشور مبدل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رونمایی از شمایل جدید بانک کارآفرین تا پایان خرداد 1400
فرزین در نشست شورای راهبردی بانک با دستور کار بررسی برنامه های عملیاتی حوزه مدیریت و روابط عمومی و فناوری اطلاعات در سال جاری و سال 1400 تصریح کرد: در سال جاری، بیشتر به دنبال ایجاد تغییرات مدنظر در خصوص ری برندینگ بودیم که این امر نیز طبق گزارش های اعلامی از سوی مدیریت های مربوطه به خوبی انجام شد و در نهایت، طبق زمان بندی اعلام شده تا پایان خرداد ماه 1400 تمام شعب و ساختمان های ستادی بانک، شکل و ظاهر جدید خود را پیدا خواهند کرد.
وی ادامه داد: در سال آینده، باید تمرکز بر افزایش فعالیت جهت ثبت تداوم رشدهای محقق شده در سال جاری باشد، همانطور که در سال جاری به گواه آمار تائید شده، توانسته ایم در بخش های مختلف همچون تسهیلات و منابع به رشدهای دو برابری برسیم در سال 1400 نیز باید با این رشدها محقق شود و حتی به سمت گسترش فعالیت ها پیش برویم.
فرزین با اشاره به ثبت رشد 118 درصدی در بخش تسهیلات و رشد 100 درصدی در بخش منابع تاکید کرد: آمارهای تائید شده نشان دهنده رشد 6 برابری در بخش سود بانکی است و در سال آینده با توجه به اتمام روال ری برندینگ در بانک، باید ثابت کنیم که بانک کارآفرین با تعریفی جدید وارد صنعت بانکداری شده است.
وی همچنین با تکیه بر آمار جدید عملکرد بانک خاطر نشان کرد: فکر می کنم تا پایان اسفند ماه سال جاری 12هزار میلیارد ریال سود خواهیم داشت که اتفاق خوبی است.
تاثیرگذارترین بانک با تکیه بر هویت کارآفرینی
مدیرعامل بانک کارآفرین افزود: نتایج فعالیت هایمان در سال جاری را در سال 1400 به چشم خواهیم دید که با تلاش بر تداوم این نرخ رشدها می توانیم در صنعت بانکداری جایگاه خاص خودمان را به دست آورده و با تمرکز بر حوزه کارآفرینی و هویت کارآفرینی مان به یکی از موثرترین بانکها در حوزه صنعت بانکداری تبدیل شویم.
فرهنگ کم کاری در بانک باید کنار گذاشته شود
فرزین با بیان این که «به اعتقاد من شرایط به نفع ما رقم خورده است و ان شالله که در سال آینده نیز تکرار خواهد شد»، خاطر نشان کرد: باید تلاشمان را مضاعف کنیم تا دست آوردهایمان در سال 1400 نیز تکرار شود تا در کنار کسب سود بیشتر؛ خدمات بیشتری ارائه کنیم و مشتریان و همکاران به سود بیشتری برسند.
مدیرعامل بانک کارآفرین همچنین تاکید کرد باید فرهنگ کم کاری در بانک کنار گذاشته شود و همه همکاران برای تغییر رویه های غلط تلاش کنند تا هم بانک و هم خودشان از این محل سود ببرند.
گفتنی است در نشست شورای راهبردی بانک برنامه های عملیاتی حوزه روابط عمومی و فناوری اطلاعات در سال جاری بررسی و برنامه های این مدیریت ها در سال 1400 مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
روابط عمومی بانک کارآفرین

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیرعامل بانک کارآفرین موثرترین بانک صنعت بانکداری سال جاری سال 1400 تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته

سیجانی مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان تهران در نشست خبری گفت:گام نخست ما توسعه واحدهای صنعتی است،در استان تهران حدود ۳۸ شهرک صنعتی وجود دارد و بزرگ ترین شهرک دولتی و خصوصی بزرگ شکور در تهران قرار دارد. شهرک هایی صنعتی شنزار و شمس آباد، شهرک های خصوصی و دولتی هستند که بزرگ ترین شهرک صنعتی در ایران هستند.

او افزود:درحال حاضر، در استان حدود ۱۱هزار واحد صنعتی دارای مجوز وجود دارد که از این تعداد ۵۵ تا ۶۰ درصد آن ها شهرک های صنعتی هستند. یکی از مشکلات بزرگی که شهرک های صنعتی با آن مواجه هستند، بحث نقدینگی و تامین مالی است.

به گفته او، سیاست های بانک مرکزی در ارائه تسهیلات، از سال گذشته روند انقباضی را طی کرده است و این موضوع تامین ارز را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

سیجانی بیان کرد:سال گذشته ۲۰۰ واحد راکت صنعتی احیا و راه اندازی شد به طوری که هنوز ۴۰۰ واحد هم باید احیا شود ،همچنین افزایش سرمایه برای واحدهای صنعتی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان تهران گفت:مهم ترین بحثی که واحد های تولیدی با آن مواجه هستند، بحث تامین ارز و تامین ریال است که توزیع و توسعه واحد ها را با مشکل مواجه کرده است. برای آنکه جهش هایی در شهرک های صنعتی صورت گیرد، نیاز است تا بانک ها به ویژه بانک مرکزی همراهی بیشتری داشته باشد. پس باید اشاره کرد که تامین ارز و تامین ریال، بحث قابل توجهی است که نیازمند همراهی بانک ها برای ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی است.

سیجانی اضافه کرد:توسعه شرکت های دانش بنیان یکی از اهداف سازمان صمت است به طوری که واحدهای کوچک به سمت دانش بنیان شدن پیش می روند ،سال گذشته ۱۰۷ واحد ما مجوز دانش بنیان را اخذ کردند.

به گفته او، ۱۷ درصد صادرات کشور مختص به واحدهای تولیدی و صنعتی است.

سیجانی در پاسخ به این سوال که نحوه نظارت بر روی کالاهای اساسی چگونه است؟ گفت:بازدید های نظارتی بر روی کالاهای اساسی انجام می شود ،اتاق اصناف، صمت، تعزیرات بر روی کالاها نظارت می کنند ،اگر قیمت جدیدی از سوی سازمان حمایت اعلام رسمی نشود ،افزایش قیمت غیر قانونی است.

به گفته مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان تهران،اگر کالایی  که وارد می شود اسناد گمرکی نداشته باشد ضن قاچاق محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • موثرترین و بهترین روتین پوستی روز و شب کدام اند؟
  • بانوی کارآفرین نظرآبادی
  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته