Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@22:47:58 GMT

تحریم‌های آمریکا، تناقض این کشور را نشان داد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۴۴۰۷

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تحریم‌های ایالات متحده آمریکا علیه این جنبش را متناقض دانست و گفت که واشنگتن از متجاوزان حمایت می‌کند.

انصارالله یمن چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تحریم‌های آمریکا اعلام کرد: «تحریم‌های ادعایی آمریکا چیز جدیدی ندارد جز اینکه با ادعای آن مبنی بر تمایل به صلح تناقض دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا مخالف صلح و موافق تداوم حمله و لغو محاصره یمن است».

در بیانیه‌ انصارالله تأکید شده است: «تحریم‌های آمریکا که ما آن را محکوم کرده و مخالفتمان با آن را اعلام می‌کنیم، هیچ ارزشی ندارد».

این جنبش یمنی تصریح کرد که واشنگتن با اعمال تحریم علیه دو تن از فرماندهان انصارالله خود با یمن دشمنی می‌کند و مواضع آمریکا باعث شده است که متجاوزان به یمن با چتر حمایتی به هدف قرار دادن مردم این کشور ادامه دهند.

انصارالله در بیانیه‌ی خود به تحولات میدانی در استان مأرب نیز اشاره  کرد و گفت که نبرد در این استان یکی از جبه‌های دشمن است که از آنجا اقدام به حمله به تعدادی از شهرستان‌ها می‌کرد و تلاش دارد از این استان به استا‌ن‌‌های مجاور مانند «الجوف» شمال مأرب، صنعاء غرب مأرب و استان البیضاء حمله کند.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد: «دشمن جبهه مأرب را به لانه‌ی گروه‌های تروریستی مانند داعش و القاعده تبدیل کرده که زیر چتر ائتلاف سعودی مورد حمایت آمریکا می‌جنگنند».

وزارت خارجه آمریکا درحالی شب گذشته دو تن از فرماندهان انصارالله را در لیست سیاه خود قرار داد که خبرگزاری رویترز امروز چهارشنبه فاش کرد که نمایندگانی از دولت بایدن در شهر مسقط، پایتخت عمان در حال مذاکره با نمایندگان این جنبش هستند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: انصارالله یمن آمریکا انصارالله یمن آمریکا القاعده ایالات متحده آمریکا واشنگتن یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سید ابراهیم رئیسی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با بیان این‌که «این نمایشگاه فضای رقابتی و یک کنش جمعی ایجاد می‌کند تا برای رفاه اجتماعی از مسیر توسعه تجارت، صادرات و گسترش تعاملات اقتصادی عمل شود»، اظهار کرد: این نمایشگاه موجب ارتقای اقتصادی در کشور، منطقه و برای همه جهان است. این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

وی تاکید کرد: این نمایشگاه نشان‌دهنده این است طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

در حال تکمیل ...

کد خبر: 1228552 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است