Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر مدیحی طامه رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به منظور کنترل بازار و نظارت بر روند خرید و فروش محصولات خوراکی و غیرخوراکی در بازار گشت‌های مشترک تعزیرات از ۱۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین ماه سال آینده به صورت مستمر و گسترده در بازار‌های هدف تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار به عهده سازمان حمایت است، افزود: عمده گزارش‌های مردمی در خصوص نظارت در بازار به وقوع تخلفات در حوزه درج عدم قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید و عدم ارائه صورتحساب است.

مدیحی تصریح کرد: سازمان‌های نظارتی بر بازار اعم از سازمان صمت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان تنظیم بازار و ...؛ باید گزارش‌های تخلفات موجود در بازار را به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند، در این رابطه برخی گزارش‌ها به دست ما رسیده است، اما هیچ کدام از این گزارش‌ها کیفیت نیست و صرفا جنبه آماری دارد.

وی افزود: تاکنون هیچ تخلف گرانفروشی در حوزه‌های مختلف به ما اعلام نشده و این موضوع هیچ نفعی برای مردم و سازمان تعزیرات به همراه نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید

هشدار تعزیرات به نانوا‌های گرانفروش/ ۵ تن کره مخصوص قنادی در پایتخت کشف شد

رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران بیان داشت: کانکس‌های سازمان تعزیرات حکومتی در سه نقطه میدان شوش، میدان امام حسین و بازار دوم نازی آباد مستقر هستند تا شهروندان شکایات و نارضایتی‌های خود را در خصوص تخلفات گرانفروشی در بازار به بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند تا به شکایات مردمی به صورت حضوری و در محل وقوع تخلف رسیدگی شود.

وی افزود: در این ایام ۱۰ گشت مشترک به همراه عوامل سازمان بهداشت و غذا و دارو پلیس امنیت اقتصادی و بازرسان اتحادیه‌های مختلف فعالیت‌های خود را برای نظارت بر بازار‌های هدف مردم آغاز خواهند کرد.

به گفته رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران، شهروندان با سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ تماس گرفته و تخلفات موجود در بازار را اعلام کنند تا به موارد رسیدگی شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گشت تعزیرات نظارت بر بازار سازمان تعزیرات تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۱۸۰ راس گوسفند به ارزش هشت میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط دام‌های کشف شده، متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی این دام‌ها محکوم کرد.

نجف زاده گفت: شعبه همچنین با توجه به اینکه ارزش خودروی حامل دام کشف شده بیش از ارزش ریالی این دام‌ها است؛ متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی دام‌های قاچاق و در مجموع به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، با گزارش ماموران نیروی انتظامی پیرامون کشف دام قاچاق از یک کامیون، محموله دام‌ها به ظن قاچاق کشف و پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسالشده بود.

دیگر خبرها

  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب