Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پورتو در شبی که مهاجم ایرانی‌اش را به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان فرستاد، متحمل شکستی خانگی و از گردونه رقابت‌ها حذف شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال پورتو مقابل میهمان خود تیم براگا به میدان رفت و این بازی را با نتیجه 3 بر 2 واگذار گرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که مهدی طارمی از دقیقه 23 به جای شانسل امبمبا به میدان رفت، آبل رویز دو بار در دقایق 9 و 14 و لوکاس پیازون در دقیقه 28 برای براگا گلزنی کردند.  اوتاویو در دقیقه 30 یکی از گل‌های خورده را برای پورتو جبران کرد و بعد از او هم موسی مارگا در دقیقه 75 دومین گل را برای تیم مهدی طارمی به ثمر رساند. پورتو در حالی این بازی را باخت که براگا از دقیقه 34 با اخراج یکی از بازیکنانش 10 نفره به کار خود ادامه داد.

با این نتیجه و با توجه به تساوی یک - یک دو تیم در بازی رفت، پورتو در مجموع با نتیجه 4 بر 3 به براگا باخت و از رسیدن به فینال جام حذفی پرتغال باز ماند.

دیگر فینالیست جام حذفی پرتغال امشب با مصاف تیم‌های بنفیکا و اشتوریل مشخص می‌شود.

رقیب جدید برای طارمی در پورتولیگ قهرمانان اروپا| پورتو با گلزنی طارمی یونتوس را شکست داد/ دورتموند در آندلس سویا را مغلوب کرد

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال پرتغال مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پرتغال فدراسیون فوتبال پرتغال مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پرتغال جام حذفی پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی امروز (دوشنبه) در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

بازی شماره 1: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره 2: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره 3: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره 4: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده‌ دیدار شماره 3 رودرروی برنده مسابقه شماره 4 می‌رود.

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ