Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:35:09 GMT

استفانو پیولی: دوناروما بارها ما را نجات داده است

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۴۸۰۸

استفانو پیولی: دوناروما بارها ما را نجات داده است

استفانو پیولی، سرمربی میلان از عملکرد تیمش مقابل اودینزه راضی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در مقابل اودینزه با پنالتی دقیقه 97 فرانک کسیه از شکست فرار کرده و در نهایت به تساوی 1-1 رضایت داد. درصورت برتری اینتر برابر پارما در مسابقه فردا شب، فاصله روسونری با صدر جدول به شش امتیاز افزایش پیدا می کند و استفانو پیولی نیز مدعی شد میلان باید به فکر بازی های بعدی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استفانو پیولی گفت: "ما می خواستیم برنده شویم و این نتیجه شرم آور است. ما می دانستیم که در برابر تیمی که بازیکنانش همه پشت به توپ بوده و می خواهند دفاع کنند کار دشواری خواهیم داشت. ما مثل همیشه کارمان را در بازی بعدی دوباره شروع می کنیم و هر مسابقه ای داستان خاص خود را دارد. البته روز یکشنه مقابل حریفی به میدان رفتیم که علاقمند به فوتبال بازی کردن بود، اما اودینزه همیشه اینگونه بازی می کند.

 

 

من همیشه از بازیکنانم انتظارات زیادی دارم. رافائل لئائو خصوصیاتی دارد که برای حمله به فضاها مناسب ترند. اما وقتی او مقابل سیستم دفاع بسته به میدان می رود، هنوز از زیرکی لازم برای پیش بینی عملکرد مدافعان حریف برخوردار نیست. امروز ما از خصوصیات لازم برای رویارویی با این نوع بازی ها برخوردار نبودیم. در ترکیب دو مهاجم واقعی در اختیار نداشتیم نداشتیم و بازیکنانی چون رافائل لئائو و آنته ربیچ ویژگی های دیگری دارند.

 

اشتباه جیجی دوناروما سر گل اودینزه؟ ما هنوز با او صحبت نکرده ایم و البته دوناروما بارها ما را نجات داده است. حالا ما باید سعی کنیم روند قبلی خود را از سر بگیریم."

استفانو پیولی (سرمربی) آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استفانو پیولی سرمربی آث میلان استفانو پیولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه پرسپولیس نوشت: با توجه به اظهار نظرات خلاف واقع مجری و کارشناس ورزشی برنامه صبحگاهی رادیو جوان، در روزهای اخیر در خصوص باشگاه پرسپولیس و سهامداران جدید آن، جهت تنویر افکار عمومی، موارد زیر اعلام می‌گردد:

۱- بانک شهر به عنوان یکی از سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس، در اولین روز بعد از نهایی شدن واگذاری، پنجشنبه مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام به واریز ۱۱ درصد مطالبات بازیکنان و کادر فنی نموده است که متاسفانه در برنامه رادیویی مزبور، در روزهای اخیر بارها عنوان گردید؛ سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس اقدامی انجام نداده‌اند و در کمال تعجب رادیو را به عنوان یک رسانه ملی، محل تبلیغ و اعلام عدد و رقم در خصوص سایر شرکتها تبدیل کرده‌اند. بانک شهر نیز در ادامه جهت رفاه هواداران میلیونی باشگاه پرسپولیس اقدام به خرید و رایگان نمودن بلیت مسابقه با سپاهان نمود که با مخالفت سازمان لیگ همراه شد.

۲- در حالی بعد از واگذاری سهام به کنسرسیوم بانکی، با ایجاد صف‌های خرید متوالی شاهد رشد قیمت سهام و عدم وجود فروشنده سهام هستیم که مجری برنامه کاملا موضوع را برعکس عنوان کرده و اعلام داشت؛ سهام باشگاه پرسپولیس با فروشنده‌های زیاد روبرو هست و بعد از واگذاری سهام، استقبالی از سهام باشگاه پرسپولیس نشده است.

باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام اعتراض خود در خصوص انتشار اخبار نادرست و غلط، از مدیران شبکه رادیویی جوان درخواست دارد، ضمن اعلام تذکرات لازم به افراد خاطی، از افرادی که به صورت علنی بارها خود را طرفدار یک تیم معرفی کرده‌اند، استفاده ننماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: دورتموند 1-۰ پاری سن ژرمن
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو