Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه تلاش‌های قانون‌گذاران جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا برای جلوگیری از بازگشت دولت جدید این کشور به توافق هسته‌ای با ایران، سناتور «میت رامنی» خواستار تداوم فشار حداکثری بر ایران شد.

رامنی بامداد پنجشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: «ایران در حال افزایش رفتار ستیزه‌جویانه خود علیه آمریکا و شرکای منطقه‌ای آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا باید مانع دستیابی ایران به سلاح اتمی شود، که قابلیت رسیدن به اهداف مد نظر آنها را دارد».

وی با به اشتراک گذاشتن کلیپی ویدئویی از صحبت‌هایش در جلسه امروز مجلس سنا برای تایید صلاحیت «وندی شرمن» به عنوان معاون وزیر خارجه آمریکا، ادامه داد: «لازم است که به اعمال فشار حداکثری بر دولت ایران ادامه دهیم».

این سناتور آمریکایی در جلسه کمیته روابط خارجی سنا نیز مدعی شد که برجام، توافقی نبود که بتواند به‌صورت مؤثر از رسیدن ایران به سلاح اتمی جلوگیری کند و فقط ساخت آن را به تعویق می‌انداخت.

رامنی با متهم کردن ایران به تلاش برای تولید مواد شکافت‌پذیر کافی جهت ساخت بمب اتمی، افزود: «من متوجه نمی‌شوم که چگونه بازگشت به برجام، می‌تواند آنها (ایران) را اولا از داشتن سلاح اتمی برای همیشه منصرف کند و دوم، هزینه حرکت در آن مسیر را برای ایران به اندازه کافی بالا ببرد».

در حال تکمیل...

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!

بازدید 7 موشک اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک، موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک، راهبردی ترین سلاح انفرادی ضدتانک ارتش آمریکاست که روسیه توانسته شماری از آنها را از ارتش اوکراین به غنیمت بگیرد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه در عوض همکاری نظامی ایران، شماری از تسلیحات غربی از جمله این سلاح حساس را به ایران داده و به شدت نگران مهندسی معکوسش توسط ایران هستند. تحلیل تحلیلگر انستیتو امنیت ملی آمریکا درباره تبعات مهندسی معکوس این سلاح در ایران بر آمریکا و اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • کمالوندی: ما به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیستیم
  • ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ و سامانه‌های کشف و شناسایی در پدافند
  • اسلامی: ایران از برجام خارج نشده است/ سند راهبردی بیست ساله هسته‌ای را در دستورکار قراردادیم/ گروسی: باید شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم
  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم
  • رایزنی گروسی و امیر عبداللهیان در تهران
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • دیالوگ جنجالی وزیرخارجه آمریکا درباره اسرائیل
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد