Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:43:12 GMT

مشگین‌شهری‌ها بیش از ۱۳ میلیارد ریال زکات دادند

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۵۰۷۱

مشگین‌شهری‌ها بیش از ۱۳ میلیارد ریال زکات دادند

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام رضا باوقار روز پنجشنبه در جلسه تبلیغ و فرهنگ‌سازی زکات اظهارکرد: شهرستان مشگین‌شهر رتبه اول پرداخت زکات استان اردبیل را بخود اختصاص داده است.

وی با تبیین نقش فریضه زکات در جامعه اسلامی گفت: فلسفه زکات فقرزدایی از جامعه است و باید در ترویج این فریضه واجب الهی اهتمام بیشتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مسئولان توصیه کرد اولویت اول هزینه‌کرد زکات باید با مستمندان و نیازمندان جامعه باشد و احداث مسکن و سایر کارهای عام‌المنفعه در اولویت‌های بعدی قرار بگیرد.

وی خواستار بهره‌گیری از ظرفیت فرمانداری‌ها ،بخشداری‌ها ، دهیاری‌ها و نیروهای  مقاومت بسیج جهت ترویج و جمع‌آوری زکات شد.

امام جمعه مشگین‌شهر با تقدیر از کشاورزان منطقه گفت: هر چند ظرفیت کشاورزی شهرستان مشگین‌شهر در مقایسه با ظرفیت کشاورزی شمال استان بسیار کم است ، کسب رتبه اول توسط اهالی شهرستان مشگین‌شهر بسیار مسرت‌بخش است.

در این جلسه اعضای جدید کمیته تبلیغ و فرهنگ‌سازی زکات مشگین‌شهر معرفی و بر استفاده از ظرفیت زکات مستحبی عشایر کوچنده در دامنه‌های سبلان در بهار سال آینده تاکید شد.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها مشگین شهر مشارکت های مردمی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر مشارکت های مردمی اردبیل مشگین شهر مشارکت های مردمی اردبیل اخبار کنکور مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر

بابک نونهال در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان و به پاس گرامیداشت یوم شهادت آقا امام جعفر صادق (ع) و با تلاش عوامل زندان، گروه هسته جهادی بخشایش و خیرین مشگین شهری دو زندانی که چهار سال پیش در دو حادثه متفاوت باعث قتل دو نفر شده بودند با گذشت اولیاء دم از پای چوبه دار رهایی یافتند.

وی با قدردانی از اولیای دم در فرهنگ سازی صلح و سازش خاطرنشان کرد: کلیه افراد مرتبط با این پرونده اعم از اولیا دم یا وساطت کنندگان در گذشت اثبات کردند که با توسل به ائمه اطهار علیه السلام می‌توان از بالاترین حق خود که همان حق قصاص بود گذشت نمود.

دادستان شهرستان مشگین شهر بیان کرد: با احتساب این پرونده در 6 ماهه گذشته تاکنون چهار مورد گذشت از قصاص نفس در این شهرستان اتفاق افتاده است.

نونهال از شهروندان، افراد صاحب نفوذ و صلح یاران خواست؛ در سنت حسنه اصلاح ذات البین همیار و مددکار دستگاه قضایی در رفع خصومت‌ها باشند.

کد خبر 6097573

دیگر خبرها

  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • رکورد ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم به بانوی مشگین شهری رسید
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد