Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@17:41:54 GMT

آخر هفته کجا، چه نمایشی ببینیم؟

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۵۲۴۵

آخر هفته کجا، چه نمایشی ببینیم؟

تئاترهایی که به شما پیشنهاد می کنیم تا آخر هفته ببینید.

گُرگاس‌ها (یا روز به‌خیر آقای وزیر)

 

مکان:تئاترشهر - سالن اصلی

 ۰۹ بهمن تا ۲۵ اسفند

ساعت 18

بها: ۶۰,۰۰۰ تومان

نویسنده و کارگردان:   حمیدرضا نعیمی

بازیگران:   بهنام شرفی  بهناز نازی  رامین ناصرنصیر  کتانه افشاری نژاد  امیر کربلایی زاده  کامبیز امینی  رضا جهانی دنیا فتحی  صالح لواسانی

مجری طرح:   نورالدین حیدری ماهر مشاور کارگردان:  شهاب مجدی طراح صحنه:   رضا مهدی زاده طراح لباس:   مقدی شامیریان طراح گریم:   ماریا حاجیها طراح نور:   رضا حیدری طراح حرکت:  سعید اسفندیاری طراح ویدیو انیمیت:  علی کاظمی طراح تیزر:  محمدمهدی موسایی طراح پوستر و بروشور:  رها خوب‌زاده آهنگساز:  سینا کووایی دستیار کارگردان و برنامه‌ریز:  سعید اسفندیاری منشی صحنه:  دنیا فتحی مدیر صحنه:   نیلوفر رازمند مدیر تدارکات:   کوروش شرفی روابط عمومی و رسانه:  رها خوب‌زاده تبلیغات و فضای مجازی:  رحمان خوب زاده (آرخه) عکاس:   امیر خدامی

خلاصه: وزیر داراییِ جدید، تصمیم می‌گیرد با تمامِ کسانی که فرارِ مالیاتی کرده یا دست به تخلفِ مالی زده‌اند برخوردِ قانونی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمل به این تصمیم وقتی دشوار می‌شود که باید بسیاری از مقاماتِ ریز و درشت را تحتِ تعقیب قرار دهد.

 

 

فیلم‌تئاتر›یه گوله ماه نقره ای

بها: ۸,۰۰۰ تومان

نویسنده:  نسرین خنجری

کارگردان:  ریحانه باغبادی

بازی دهندگان عروسک:  سمیرا یزدان پژوه، عاطفه بحرالعلوم طباطبایی،  شراره یوسفی، ریحانه باغبادی صداپیشگان عروسک:  سامان فرشید نیا، سارا اقبال، داوود بختیاری، مجید زرین اقبال، سمیرا یزدان پژو،  شراره یوسفی، الهام وفایی آهنگساز:  حمید باقری طراح صحنه و طراح دکور:  سمیرا یزدان پژو ساخت دکور و ساخت آکسسوار:  حمید عابدی دستیار صحنه:  باران زرین اقبال طراح پوستر و بروشور:  مریم بابایی طراح عروسک:   نسیم یاقوتی ساخت عروسک:  ریحانه باغبادی،  نسیم یاقوتی طراح لباس و دوخت لباس:  کفایت گندمی عکاس:  مریم گندمی

خلاصه: نخ قالی «ننه گلنسا» در روستا پیدا نمی شود. به همین دلیل، نوه اش، راهی سفری می شود و...

 

"برونسی"

نویسنده و کارگردان: مرتضی شاه کرم 

آغاز اجرا: پنجشنبه 2 بهمن 

ساعت اجرا: 18 

قیمت بلیت: 30 هزار تومان

بازیگران: مسعود شامی خاتونی - محسن پوشایی - پروا آقا جانی - مائده جلالی - مرتضی شاه کرم - فرید کیامرثی - ایمان سلگی - احمد صمیمی - سالار مسیب زاده و

مجید رحمتی

دستیار کارگردان و برنامه ریز:  مهدی کبه

مشاور کارگردان:  جواد نوری

منشی صحنه:  مائده جلالی

طراح صحنه:  سینا ییلاق بیگی

طراح لباس:  زهره غلامی

طراح گریم: فرناز مرتضوی

طراح نور:  رضا خضرایی

طراح پوستر و بروشور:  میلاد خرمن بیز

مشاور رسانه ای:  میترا رضائی

عکاس:  سمیه میری

تیزر: مهران قیصرى / حبیب تاج میرى

گروه موسیقی سکوت

 احمد صمیمی

جواد مدنی

علی خاتمی

سرپرست:  احمد صمیمی

مدیر صحنه:  کمیل پناهی فرهادلو

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمیدرضا نعیمی گرگاس ها تئاتر هفته برونسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود

ایسنا/آذربایجان شرقی کارگردان نمایش راز خوشه‌ی پروین اظهار کرد: این نمایش از ۲۰ اردیبهشت ماه به صورت رایگان در تبریز به روی صحنه می‌رود.

امیر حجازی، چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه، در نشست مطبوعاتی نمایش راز خوشه‌ی پروین، گفت: این نمایش طی یک ساعت، به حالت بیوگرافی از پروین اعتصامی که فخر ایران و تبریز است اجرا می‌شود.

 وی با بیان اینکه این نمایش با همکاری شهرداری منطقه ۸ و مساعدت سازمان فرهنگی هنری شهرداری منطقه ۸(گروه ققنوس) کار شده است، افزود: در این نمایش سعی داریم با یک سری تصاویر قسمت‌های مهمی از زندگی بانو پروین را در صحنه، نمایش دهیم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم نزدیک‌ترین چهره‌ها را برای بازیگری در این نمایش شناسایی کنیم، ادامه داد: این نمایش به زبان فارسی بوده و از ۲۰ اردیبهشت ماه الی ۴ خرداد در تالار تربیت واقع در میدان دانشسرا ساعت ۱۹عصر به روی صحنه می‌رود.

طراح و کارگردان این نمایش افزود: این نمایش با هشت بازیگر در نقش‌های خود پروین، پدر، مادر، بردار، همسر پروین و .... برای معرفی هر چه بهتر این شاعر خوش نام ایرانی و تبریزی به روی صحنه‌ی نمایش می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند