Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@02:54:42 GMT

رئیسی وارد آذربایجان غربی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۵۲۵۴

رئیسی وارد آذربایجان غربی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در بیست و سومین سفر استانی خود در سفری یک روزه به آذربایجان غربی، امروز پنج شنبه ۱۴ اسفندماه به همراه جمعی از مسئولان قضائی کشور از طریق فرودگاه بین المللی ارومیه وارد آذربایجان غربی شد.

بررسی وضعیت دستگاه قضائی آذربایجان‌غربی و پیگیری مهمترین مشکلات مردم استان از مهمترین اهداف این سفر یک روزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با نخبگان و قشرهای مختلف مردم، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان شیمیایی سردشت، شرکت در شورای اداری استان، شرکت در شورای قضائی و نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های استان از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه است.

معاون اول قوه قضائیه، رئیس دیوان عالی کشور، دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این سفر همراه رئیس قوه قضائیه هستند.

اعضای شورای عالی قضائی، برای پیگیری مسائل و مشکلات قضائی مردم آذربایجان‌غربی در این سفر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را همراهی خواهند کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی طی ماه‌های اخیر به بسیاری از استان‌های کشور سفر داشته است.

کد خبر 5161473

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله سید ابراهیم رئیسی قوه قضاییه سفر استانی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان شیراز زلزله لیگ برتر فوتبال ایران شهرستان کرج مجلس شورای اسلامی انتخابات 1400 مشهد ایلام آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر، گفت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد.

به گزارش مشرق، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از کشف ۱۷ قبضه اسلحه کلت کمری در شهرستان پیرانشهر خبر داد.

عتباتی، گفت: درپی هماهنگی‌های اطلاعاتی و فنی به‌عمل آمده دادستانی پیرانشهر با پلیس اطلاعات، تعداد ۱۷ قبضه اسلحه کلت کمری به همراه مقداری فشنگ از داخل یک خودرو کشف شد.

وی اظهار کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفت و خودروی وی هم توقیف شد.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • ویدیو/ رئیسی در سریلانکا؛ تبادلات فرهنگی بین دو کشور در اوج
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • آیت‌الله رئیسی وارد قلب اقتصادی پاکستان شد
  • رئیسی به لاهور سفر کرد