Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@14:13:16 GMT

دستگیری 17 سارق حرفه‌ای و کشف 33 فقره سرقت در گرگان

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۵۳۹۵

دستگیری 17 سارق حرفه‌ای و کشف 33 فقره سرقت در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد شیرازی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تصریح کرد: ماموران پس از بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسائی و دستگیری 17سارق حرفه‌ای و کشف سه دستگاه خودرو سرقتی و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرازی خاطرنشان کرد: سارقان در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به 33 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در پایان به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه سرقت از عموم مردم خواست ضمن توجه جدی به هشدارهای پیشگیرانه پلیس، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، در اسرع وقت از طریق شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری سرقت گرگان سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سه نفر سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و اعتراف آن‌ها به ۲۲ فقره سرقت در شهرستان تاکستان خبر داد.

‌سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان تاکستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و مراقبت‌های شبانه روزی، سرانجام موفق شدند سرنخی از ردپای یک سارق سابقه دار را در وقوع این سرقت‌ها به دست آورند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس پس از تحقیقات فنی و تخصصی سارق و دو همدست وی را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: این سارقان در بازجویی‌های انجام گرفته، به ۲۲ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به شناسایی و دستگیری یک خریدار اموال مسروقه و کشف ۲۲ دستگاه انواع موتور سیکلت سرقتی در بازرسی از مخفیگاه او در ادامه این عملیات پلیسی خاطرنشان کرد: تمام موتور سیکلت‌های سرقتی کشف شده و پس از شناسایی مالباختگان به آن‌ها تحویل داده شد و متهمان دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار ابراهیمی به شهروندان توصیه کرد، ضمن تجهیز موتور سیکلت خود به وسایل ایمنی و ضد سرقت مناسب، از پارک موتور سیکلت و دیگر وسایل نقلیه در مکان‌های خلوت و بدون روشنایی کافی خودداری کنند.

کد خبر 751487

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران