Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رضا سالمی گفت: در سال های اخیر عمده مرغ تهران در میدان بهمن عرضه می شد که این موضوع موجب انحصار و رانت در فرایند عرضه این کالا در پایتخت شده بود.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده روز شنبه هفته آینده یک میدانگاه در غرب تهران محدوده جاده مخصوص کرج راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالمی افزود: با افتتاح این سه میدانگاه جدید، عرضه گوشت قرمز و مرغ در پایتخت به تعادل می رسد و انتظار به تعادل رسیدن قیمت این محصولات را به ویژه در بخش مرغ گرم و منجمد داریم.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران خاطرنشان کرد: هم اکنون ۵۰۰ تن مرغ در میدان بهمن و ۲۰۰ تن در میدان پیروزی توزیع می شود و همچنین در بخش مرغ منجمد روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ تن در این میدانگاه ها در حال عرضه است و تلاش داریم قیمت مرغ به تعادل برسد.

وی یکی دیگر از مشکلات این بخش را دریافت مرغ گرم و منجمد اصناف با حواله دریافتی از شرکت پشتیبانی ارزیابی و اضافه کرد: این فرآیند نیز حذف شد و از این به بعد مراکز عرضه ای که پروانه کسب معتبر دارند می توانند مرغ گرم را با قیمت کیلویی ۱۹ هزار و ۴۰۰ تومان از این میدانگاه ها دریافت کنند.

نهاده مورد نیاز در اختیار مرغداران قرار گرفت

سالمی در خصوص تامین نهاده دامی برای مرغداران نیز گفت: در حال حاضر مشکلی در تامین نهاده وجود ندارد و ۱۰۰ درصد نهاده مورد نیاز در اختیار مرغداران استان تهران قرار گرفته است.

به گفته وی، روزانه حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن گوشت مرغ گرم از استان گلستان، حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن گوشت مرغ گرم از گیلان و حدود ۲۵۰ تن مرغ زنده از استان مازندران وارد استان تهران می‌شود و هیچ کمبودی در این زمینه نداریم.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران خاطرنشان کرد: با افزایش مراکز عرضه مرغ گرم در میدان بهمن، میدان پیروزی و میادین منتخب سطح شهر تهران، نیاز پایتخت برطرف می شود.

وی تاکید کرد: توزیع گسترده مرغ گرم و منجمد بدون وقفه تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت و پس از آن، در صورت نبود تعادل در بازار و افزایش قیمت گوشت مرغ بیش از نرخ مصوب، شرکت پشتیبانی امور دام به بخش عرضه ورود پیدا خواهد کرد.

سالمی ادامه داد: همچنین اگر قیمت گوشت مرغ گرم کاهش یابد، این شرکت نسبت به خرید و ذخیره سازی این محصول اقدام می‌کند.
 

کد خبر 588665 برچسب‌ها قیمت - تنظیم بازار مرغ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت تنظیم بازار مرغ استان تهران گوشت مرغ مرغ گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تهران از پاریس حتما تمیزتر است، گفت: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین