Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:19:39 GMT

هوای مشهد سالم است

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۵۵۸۰

هوای مشهد سالم است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، براساس داده های جمع آوری شده از سطح شهر، وضعیت کیفیت هوای مشهد از ۲۴ساعت گذشته تاکنون با عدد شاخص کلی ۹۶ در شرایط سالم قرار دارد.


مقایسه غلظت آلاینده‌ها حاکی از آن است که بر غلظت تمامی آلاینده‌ها نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده است.

 

هم اکنون کیفیت هوا در ایستگاه‌های خیام شمالی، وحدت، چمن، ویلا و لشگر در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و سایر ایستگاه‌های سطح شهر در شرایط سالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیشترین بار آلودگی از ایستگاه لشگر با عدد شاخص ۱۱۰ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.

 

دمای مشهد در حال حاضر ۷ درجه سانتی‌گراد و آسمان غالباً آفتابی است.

 

انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کیفیت هوای مشهد هواشناسی مشهد آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه

احد جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مقرر شد از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه، چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوای دیگر در استان راه‌اندازی شود، اظهار کرد: مجموع اعتباراتی که برای این ایستگاه‌ها در نظر گرفته شده حدود ۴۰ میلیارد ریال بود که تاکنون تنها ۱۵ میلیارد ریال آن را دریافت کرده‌ایم.

وی افزود: با این اعتبارات کار جانمایی دو ایستگاه در گیلانغرب و صحنه انجام شده است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه مکان دو ایستگاه دیگری که قرار است راه‌اندازی شود را شهرهای سنقر و روانسر اعلام کرد و یادآور شد: به محض تأمین اعتبار، کار جانمایی دو ایستگاه دیگر و خریداری تجهیزات برای ایستگاه‌ها انجام خواهد شد، اما قطعاً راه‌اندازی این ایستگاه‌ها به بیش از این ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که باید از منابع دیگری تأمین شود.

جلیلیان ابراز امیدواری کرد، بتوان در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان، منابع مالی لازم برای راه‌اندازی این ایستگاه‌ها دریافت کرد.

وی تعداد کنونی ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای موجود در سطح استان را ۹ ایستگاه شامل چهار ایستگاه در شهر کرمانشاه و پنج ایستگاه در قصرشیرین، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، پاوه و کنگاور اعلام کرد و گفت: اخیراً ایستگاه سنجش کیفی هوای پالایشگاه کرمانشاه را بروزرسانی کردیم.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه معتقد است، با راه‌اندازی چهار ایستگاه جدید شامل دو ایستگاه در شرق و ایستگاه‌هایی در غرب و شمال غرب استان، پوشش مناسبی از لحاظ ایستگاه‌ها به منظور بررسی وضعیت کیفیت هوای استان خواهیم داشت.

به گفته جلیلیان، هوای استان کرمانشاه طی سال گذشته در مجموع ۴۳ روز در شرایط غیراستاندارد بوده که ریزگردها عامل اصلی افت کیفیت هوا در استان محسوب می‌شوند.

کد خبر 6087999

دیگر خبرها

  • هوای پایتخت ناسالم برای گروههای حساس
  • کیفیت هوای مشهد «پاک» است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • کیفیت هوای تهران در ششمین روز از اردیبهشت
  • باران بهاری هوای مشهد را پاک کرد
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است