Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@16:23:30 GMT

پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی باغ‌موزه دفاع‌مقدس زنجان

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۵۵۹۱

پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی باغ‌موزه دفاع‌مقدس زنجان

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم محمدی شامگاه چهارشنبه در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌مقدس استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه بی‌تردید باغ‌موزه دفاع‌مقدس بعد از اتمام به یکی از بهترین و ارزشمندترین مراکز فرهنگی و میراث ماندگار در استان خواهد بود، گفت: امیدواریم همت لازم برای به سرانجام رسیدن این پروژه در استان وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه تا به امروز پروژه باغ‌موزه دفاع‌مقدس استان ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار در حال اجرا است، افزود: نباید اجازه دهیم مشکلات بودجه‌ای، بیش از این باعث به تعویق افتادن این پروژه شود، این در حالی است که برای تکمیل فاز نخست آن به ۱۱ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

مدیرکل حفظ آثار استان زنجان با اشاره به اینکه کمک ۳ میلیارد تومانی قرار است از سوی شورای اسلامی شهر زنجان برای پروژه باغ‌موزه دفاع‌مقدس مصوب شود، این در حالی است که پیش از این یک میلیارد تومان به این موضوع اختصاص یافته بود، تصریح کرد: امیدواریم اتمام فاز نخست این پروژه با برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان هم‌زمان باشد.

حبیب‌الله ملایی‌یگانه، شهردار زنجان نیز در این جلسه از اختصاص یک میلیارد تومان از بودجه امسال برای خرید اقلام عمرانی پروژه باغ‌موزه دفاع‌مقدس زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: این در حالی است که ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال آینده برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5161492

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس زنجان دفاع مقدس جنگ تحمیلی قاسم محمدی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان شیراز زلزله لیگ برتر فوتبال ایران شهرستان کرج ایلام مجلس شورای اسلامی انتخابات 1400 واکسن کرونا باغ موزه دفاع مقدس میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس