Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@04:24:02 GMT

رییس قوه قضاییه وارد ارومیه شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۵۷۰۴

رییس قوه قضاییه وارد ارومیه شد

رییس قوه قضاییه در بیست و سومین سفر استانی خود، از طرق فرودگاه ارومیه، وارد آذربایجان‌غربی شد. ناطقان:  رییس قوه قضاییه در بیست و سومین سفر استانی خود، از طریق فرودگاه ارومیه وارد آذربایجان‌غربی شد.



حجت‌الاسلام سید ابراهیم  رییسی در این سفر ضمن بازدید از نمایشگاه مشکلات اولویت‌دار استان، با نخبگان استان دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیدار با قضات و کارکنان قضایی استان، دیدار با جانبازان و خانواده شهدای بمباران شیمیایی سردشت، شرکت در شورای قضایی استان، شرکت در شورای اداری استان و شرکت در نشست خبری از دیگر برنامه‌های سفر رییس قوه قضاییه به استان است.
منبع: فارس برچسب ها: ارومیه ، فرودگاه ، ناطقان ، سفر ، رییسی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ارومیه فرودگاه ناطقان سفر رییسی رییس قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی

سخنگوی قوه قضاییه امروز پس از نماز ظهر و عصر با حضور در شبستان امام خمینی حرم شاه عبدالعظیم حسنی مستقیم به درخواست‌های مراجعان پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در این دیدار مردمی که با همراهی معاون فرماندار شهرری، دادستان شهرری، رییس دادگستری شهرری، رئیس بهزیستی شهرری، شهردار شهرری و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک شهرری انجام شد، به طور موردی با مراجعین گفت‌وگو و دستورات لازم برای بررسی پرونده‌های آنها صادر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • راهکار سخنگوی قوه قضاییه برای خروج دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی
  • دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟