Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد عزت پور عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف کردستان با بیان اینکه امسال در هیچ نقطه‌ای از استان نمایشگاه بهاره برگزار نمی‌شود گفت: به جای برگزاری این نمایشگاه، اصناف فروش فوق العاده و اینترنتی خواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد عزت پور عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف  کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار کُردتودی،  اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال وشیوع  ویروس کرونا در کشور برای دومین سال متوالی نمایشگاه بهاری در استان برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف کردستان با بیان اینکه مردم نگران خریدهای خود نباشند گفت: در استان کردستان به مقدار لازم و حتی در برخی از اجناس زیاده بر مازاد جنس وجود دارد و مردم می توانند اجناس مورد نیاز خود را به راحتی تامین کنند.

وی در ادامه با توصیه به مردم عنوان داشت: هرچه میزان تجمع و جمعیت در یک مکان بیشتر باشد خطر ابتلا به کرونا  نیز بیشتر خواهد شد به همین خاطر از مردم می خواهیم جهت تضمین سلامتی خود و همشهریان با رعایت کردن کامل پروتکل های بهداشتی این روزها در فروشگاه ها و مغازها حضور به عمل آورند.

عزت پور در ادامه اظهار داشت:با توجه به نیاز مردم جهت تهیه کالا های اساسی و مورد نیاز وبا دستور سازمان صمت با در نظر گرفتن قیمت مناسب و تصویب شده از طرف این سازمان بازاریان و کسبه با راه‌ اندازی  فروش فوق العاده اجناس را با قیمت مناسب به مردم عرضه می‌کنند.

وی تاکید کرد: در این ایام که مردم خرید بیشتری دارند نباید شاهد گرانفروشی و احتکار از طرف فروشندگان  باشیم به همین خاطر بازرسان اتحادیه در طول شبانه روز با هرگونه تخلف در این زمینه  برخورد خواهند کرد. و مردم در صورت مشاهد هر گونه گران فروشی می توانند با شماره 124 جهت پیگیری بازرسان تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اتاق اصناف خلیل آباد گفت:از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

 علی مالداران افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحد‌ها فعال و ارائه خدمات دارند.

او گفت: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران افزود: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالا‌های مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم گفت: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

 

دیگر خبرها

  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد