Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:35:15 GMT

جشنواره ملی «معراج» به میزبانی زنجان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۵۷۸۰

جشنواره ملی «معراج» به میزبانی زنجان برگزار می‌شود

محمدربیع احمدخانی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این جشنواره یکی از برنامه‌های کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان محسوب می‌شود که در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به پیش‌بینی ۷۰ برنامه در راستای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، ابراز کرد: حدود یک میلیون نفر جامعه هدف جشنواره فرهنگی نماز هستند که به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این جشنواره خردادماه سال آینده برگزارمی‌شود و تولید آثار فاخر و ارزشمند با موضوع نماز و نیایش از مهمترین بخش‌های آن است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: جشنواره فرهنگی نماز در بخش‌های مجازی، ادبی و هنری برگزار می‌شود و تجلیل از فعالان عرصه نماز و تجلیل از آثار ارائه شده در زمینه جلوه‌های نماز در دوران دفاع مقدس از مهمترین بخش‌های این جشنواره محسوب می‌شود.

احمدخانی با اشاره به سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید زنجان گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجرای مسابقات کتابخوانی از جمله این برنامه‌هاست.

برچسب‌ها زنجان  جشنواره نماز و نیایش 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زنجان جشنواره نماز و نیایش زنجان جشنواره نماز و نیایش اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مسابقات دوچرخه سواری تک مرحله ای بین المللی رده سنی جوانان پس از وقفه ۸ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد برگزار می شود.


در این مسابقات؛ با حضور تیم‌های داخلی و خارجی در رده سنی جوانان هر تیم متشکل از 5 ورزشکار از متولدان ( 1384/10/11 تا 1386/10/10 ) و 3 نفر همراه (سرپرست،مربی و مکانیسین) جمعا 8 نفر  شرکت می کنند.

تور دوچرخه سواری بین المللی خزر در سه مرحله ، روزهای پایانی اردیبهشت و پیش از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود.

مقرر شد؛ چنانچه هر یک از تیم های رنکینگ اول تا پنجم سال 1402 علاقمند به شرکت در مسابقات نباشند هیات های خوزستان- گیلان و آذربایجان شرقی به ترتیب جایگزین خواهند شد.

جلسه فنی مسابقات نیز یک روز قبل از آغاز در محل مسابقات برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود