Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@11:53:29 GMT

نوروز ۱۴۰۰ پرواز به آنتالیا و لندن نداریم

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۵۷۹۷

نوروز ۱۴۰۰ پرواز به آنتالیا و لندن نداریم

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: هیچ پرواز مستقیمی به آنتالیا نداریم و مسافران مراقب کلاهبرداری‌ها در زمینه فروش تور آنتالیا باشند.

«محمد حسن ذیبخش»  افزود: درحالی بعضی آژانس‌های مسافرتی تبلیغ تور آنتالیا دارند که هیچ پروازی از ایران به آنتالیا نداریم.

وی گفت:‌ در حقیقت، آژانس‌های مسافرتی با تبلیغ فروش تور آنتالیا مسافران را به استانبول یا شهرهای دیگر ترکیه می‌برند و از آنجا با دریافت هزینه دوباره به آنتالیا می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه اکنون فقط در مسیرهای استانبول و آنکارا از مبدا ایران پرواز برقرار است، ادامه‌داد: تورهای آنتالیا با پرواز مستقیم به فروش نمی‌رسد و به مسافران اعلام می‌کنیم هیچ شرکت داخلی و خارجی اکنون و در تعطیلات نوروزی پرواز مستقیم به آنتالیا ندارد.

وی درباره سفر به لندن در نوروز نیز گفت:همچون سه ماه گذشته هیچ پروازی توسط شرکت‌های داخلی به انگلیس نداریم و بلیتی برای تعطیلات نوروز به فروش نخواهد رسید، با این حال برای جابجایی مسافران از مبدا ایران به انگلیس توسط شرکت هواپیمایی خارجی پرواز کانکشن وجود دارد.

ذیبخش بیان‌داشت: مسافران در نظر داشته باشند که پرواز کانکشن از ایران به مبدا انگلیس است و هیچ مسافری با این پرواز از انگلیس به ایران نمی‌آید.

پرواز کانکشن (ترانزیت) یا اتصالی، پروازی متشکل از دو یا چند پرواز مستقیم است که به صورت دنباله‌ای انجام می‌شود تا مسافر از مبدا به مقصد نهایی برسد.

 از ابتدای دی ماه و با شیوع ویروس جهش یافته کرونا در انگلستان، ایران پروازهای خود را به لندن قطع کرد و بر اساس درخواست ستاد ملی مقابله با کرونا پروازهای انگلستان تا آخر اسفند و اکنون تا فروردین ماه ممنوع شد.

/ایرنا
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه دروغ پراکنی انگلیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، هر بار توطئه های شوم دشمنان با درایت و آگاهی مردم ایران نقش بر آب می شود.

مردم ایران تا همیشه پشتیبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و نقشه های رسانه های معاند رسوایی بیش از پیش آن ها را به دنبال دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • بنگاه دروغ پراکنی انگلیس
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • صادق خان با کسب سومین دور شهرداری لندن رکوردشکنی کرد
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز