Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-03@04:38:00 GMT

نخستین دورۀ «ایرانسل تاک» برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۵۹۲۵

نخستین دورۀ «ایرانسل تاک»، با حضور ۴۰ ایده و ارائه نهایی ۱۱ سخنران برگزار شد.  

«کمیتۀ تعلق سازمانی» شرکت ایرانسل در راستای افزایش تعلق سازمانی و خلق محیط کاری متفاوت برای کارکنان ایرانسل، پروژه‌های مختلفی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده که «ایرانسل تاک» یکی از این پروژه‌ها است.

هدف از اجرای این برنامه که با الهام از برنامه‌های مؤسسۀ TED برگزار می‌شود، به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه‌های افراد از طریق روایت داستان موفقیت‌ها و شکست‌هایی است که در طول زندگی شخصی یا حرفه‌ای خود با آن درگیر بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روایت این داستان‌ها و تجربه‌ها، می‌تواند به دیگران کمک کند تا در انتخاب مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای خود دید بهتری داشته باشند و قدم‌های مطمئن‌تر و درست‌تری را برای رسیدن به اهدافشان بردارند.

از دیگر اهداف اجرای این برنامه که با حمایت دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل برگزار می‌شود، ایجاد فرصت برای به‌اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجربه‌های همکاران در حوزه زندگی شخصی و حرفه‌ای، فراهم آوردن ابزاری برای مدیریت دانش و تجربه‌های کارکنان ایرانسل در بخش‌ها و سطوح مختلف و نیز ایجاد فرصت یادگیری و تمرین مهارت ارائه مؤثر ایده‌ها و تجربه‌ها است.

 

امکان حضور در این برنامۀ و ارائۀ ایده، بدون هیچ محدودیتی از نظر سطح سازمانی، بخش و منطقۀ فعالیت، برای هر یک از اعضای خانوادۀ بزرگ ایرانسل در سراسر ایران که علاقمند به اشتراک‌گذاری تجربه‌ها، ایده‌ها و آموخته‌های شخصی و حرفه‌ای خود باشد، فراهم است.

در نخستین دورۀ اجرای «ایرانسل تاک»، کمیتۀ برگزاری، ۴۰ ایده را دریافت کرد که از این میان، ۲۵ ایده، برای شرکت در دوره و حضور در کارگاه آموزشی پذیرفته شدند. کارگاه آموزشی سه روزه با محوریت «ارائه به سبک TED» و توسط مربی رسمی مؤسسه TED در مرکز نوآوری ایرانسل برگزار شد و در نهایت، ۱۱ ایدۀ برگزیدۀ کارگاه‌ها، در رویداد نهایی ایرانسل تاک شرکت کردند. در این کارگاه‌ها، روش ارائه و سخنرانی به سبک کنفرانس TED، به صورت عملی و با برگزاری کارگاه و انجام تمرین‌های عملی، به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد.

به زودی گزیده‌ای از ویدئوهای ارائۀ شرکت‌کنندگان در رویداد نهایی نخستین دورۀ ایرانسل تاک، در شبکه‌های اجتماعی ایرانسل منتشر می‌شود.

 

مهر/

برچسب ها: ایرانسل ، اینترنت ، بازارنیوز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NCn

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ایرانسل اینترنت بازارنیوز تجربه ها حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه زارعی صبح سه‌شنبه با بیان اینکه استان همدان با توجه به ظرفیت‌های ادبی که دارد گهواره ادبیات کودک و نوجوان ایران به حساب می‌آید اظهار کرد: دومین دوره جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب از آبان ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و آثار بسیاری از سراسر استان‌های کشور به دبیرخانه رسید.

وی افزود: هیأت داوران این جشنواره از اساتید برجسته ادبیات کودکان و نوجوان چون مصطفی رحماندوست، محمدرضا یوسفی، افسانه شعبانژاد، بابک نیک طلب، غلامرضا بکتاش، حامد محقق، محمود پوروهاب تشکیل شده که از افتخارات ایران اسلامی به حساب می‌آیند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: آیین اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح در محل سالن ابن سینا همدان واقع در بلوار مفتح با حضور برگزیدگان، علاقمندان و چهره‌های شاخص ادبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه نیز دو کارگاه آموزشی شعر و داستان در محل کتابخانه مرکزی همدان برگزار می‌شود ادامه داد: کارگاه آموزشی شعر با حضور مصطفی رحماندوست، غلامرضا بکتاش و کمال شفیعی و کارگاه آموزشی داستان با حضور محمدرضا یوسفی، بهناز ضرابی‌زاده و مونا اسکندری ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6093044

دیگر خبرها

  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود