Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@09:03:46 GMT

بارسلونا با شکست سویا فینالیست شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۶۰۵۳

بارسلونا با شکست سویا فینالیست شد

تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل سویا راهی دیدار فینال کوپا دل ری شد.

به گزارش مشرق، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری میان تیم‌های فوتبال بارسلونا و سویا برگزار شد و در پایان ۱۲۰ دقیقه شاگردان رونالد کومان با پیروزی ۳ بر صفر جواز حضور در بازی فینال این رقابت‌ها را به دست آوردند.

بارسلونا که در بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورده بود، با گل دقیقه ۱۲ عثمان دمبله پیش افتاد، اما دفاع چند لایه و مستحکم سویا کاتالان‌ها را به دردسر انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۷۲ و در شرایطی که کاتالان‌ها سخت به دنبال به ثمر رساندن گل دوم بودند، با خطای مینگوئزا درون محوطه جریمه سویا صاحب پنالتی شد، اما ضربه لوکاس اوکامپوس را مارک آندره ترشتگن مهار کرد تا کورسوی امیدی برای تیمش باقی بماند.

در حالی که به نظر می‌رسید بازی با همین نتیجه به پایان برسد و شاگردان کومان پس از سوپرکاپ اسپانیا دومین جام فصل را هم از دست بدهند، بارسلونا با ضربه سر جرارد پیکه در دقیقه آخر وقت‌های تلف شده نیمه دوم به گل رسید تا با تساوی ۲ بر ۲ در مجموع بازی های رفت و برگشت، کار به وقت‌های اضافه بکشد.

سویا که در نیمه دوم یک پنالتی را از دست داده بود و با اخراج فرناندو، ۱۰ نفره به استقبال وقت‌های اضافه رفت، در ادامه حرفی برای گفتن نداشت و بریتویت موفق شد در دقیقه ۹۵ گل پیروزی بخش بارسلونا را به ثمر برساند تا تیمش راهی فینال کوپا دل ری شود.

دیگر بازی این مرحله ساعت ۲۳:۳۰ امشب میان تیم‌های لوانته و اتلتیک بیلبائو برگزار خواهد شد. دیدار رفت ۲ تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید و برنده مجموع ۲ بازی رفت و برگشت، حریف بارسلونا در فینال کوپا دل ری خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فوتبال بارسلونا کوپا دل ری فینال سویا لیونل مسی کوپا دل ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا پس از پایان لالیگا به دنبال یک بازی دوستانه برای درآمدزایی بود و امروز اعلام شد که در سئول بازی خواهد کرد. 

این بازی بین 27 می و 1 ژوئن (هفتم تا یازدهم خرداد) برگزار می‌شود. مقطعی که تیم‌های حاضر در یورو 2024 تمرینات آماده‌سازی خود را شروع خواهند کرد.

به این ترتیب بارسا توانست قرارداد یک بازی دوستانه برای کسب درآمد را با موفقیت ببندد. در پایان نیم فصل اول نیز بارسا راهی آمریکا شد تا برابر یک تیم مکزیکی قرار بگیرد و هدف چیزی جز کسب درآمد نبود.
بارسا پیش از این در آسیا برابر ویسل کوبه ژاپن نیز به میدان رفته بود و حالا بار دیگر به شرق دور خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد