Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس صنف آجیل و خشکبار مشهد گفت: پس از ۶ سال بلاتکلیفی، برای بهره‌برداری از شهرک صنعتی آجیل و خشکبار مشهد مقدس نیازمند دریافت مجوز تغییر کاربری زمین هستیم. - اخبار استانها -

رضا ارزانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌ها، شهرک صنعتی آجیل و خشکبار مشهد مقدس در صورت افتتاح تبدیل به بزرگترین پایانه صادراتی خاورمیانه خواهد شد اظهار داشت: این شهرک صنعتی، 6سال است که در بلاتکلیفی به سر می‌برد و برای بهره‌برداری از آن، نیازمند مجوز تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی توسط وزارت جهاد و کشاورزی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از 114 نفر از تولیدکنندگان آجیل و خشکبار مشهد مقدس، در شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری کرده‌اند و این موضوع برای حل شدن، باید تبدیل به مطالبه مسئولان استانی شود.

رئیس صنف آجیل و خشکبار مشهد مقدس با بیان اینکه مخالف واردات نیستیم، خاطرنشان کرد: مخالفت ما با واردات بی‌رویه و بدون کارشناسی است که به تولیدات داخلی ما آسیب می‌زند.

قیمت‌ آجیل و خشکبار در زنجان سر به فلک کشید/ "فندق" کیلویی 440 هزار تومانکشف 1000 تن آجیل و خشکبار قاچاق در 9 ماهه امسالبازار آجیل و خشکبار شهرکرد از 15 اسفندماه تعطیل می‌شود

ارزانی در زمینه اقدامات صورت گرفته جهت تسهیل در صادرات آجیل و خشکبار مشهد، گفت: صادرات روزهای خوبی را سپری می‌کند اما بهرحال شیوع کرونا صدماتی به آن وارد کرد؛ اما گلایه ما برخی بخشنامه‌های دولتی است که صادرکننده ما را اذیت می‌کند؛ وظیفه صنف آجیل و خشکبار پیگیری امور است که با توجه به تصمیمات جزیره‌ای ادارات ذی‌ربط این امر امکان پذیر نیست.

وی در پایان وارادت دستگاه‌های جدید و ‌به‌ روز پخت آجیل و خشکبار را مستلزم فضای مناسب دانست و افزود: تا شهرک صنعتی آجیل و خشکبار راه‌اندازی نشود، نمی‌توانیم از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات به‌روز این عرصه استفاده خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/281/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرک صنعتی آجیل و خشکبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسلم فلاح زاده گفت: تامین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.   وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.    فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.   وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

دیگر خبرها

  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی