Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تیم فوتبال شهر خودرو خراسان با شدت گرفتن نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال در آستانه واگذاری مهاجم خود و در اختیار گرفتن یک مدافع و یک مهاجم از تیم‌های دیگر است.

هفته گذشته باشگاه فوتبال شهر خودرو خراسان اعلام کرد که در راستای تقویت تیم شهر خودرو در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال، دو بازیکن به جمع بازیکنان این تیم اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهر خودرو که پیش‌تر "یوسف وکیا" را به خدمت گرفته بود با "حسام پورهاشم" مدافع چپ گل‌گهر سیرجان و "مهرداد بایرامی" مهاجم نساجی مازندران قراردادی به مدت یک فصل و نیم امضا کرد.


در ادامه روند نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر هم مسئولان باشگاه گل‌گهر سیرجان با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه شهرخودرو خواستار جذب مهاجم این تیم یعنی "امین قاسمی نژاد" در نیم فصل دوم شدند.


قائم مقام باشگاه شهر خودرو و سرمربی این تیم نیز به باشگاه سیرجانی اعلام کرده‌اند آن‌ها برای جذب قاسمی‌نژاد باید ۳۰ میلیارد ریال بابت رضایتنامه به این تیم بپردازند به علاوه این که یکی از بازیکنان خط میانی خود را روانه شهر خودرو کنند.

اکنون که رفتن قاسمی‌نژاد تا حدی قطعی شده دومینوی تغییرات به راه افتاده و حرف و حدیث‌هایی مبنی بر حضور "پیمان میری" مهره تاثیرگذار و گلزن مس کرمان به شهر خودرو مطرح شده است هرچند برخی منابع خبری، جذب میری را دور از انتظار دانسته‌اند.

در حال حاضر تیم شهر خودرو خراسان با پنج برد، چهار تساوی، هفت باخت و ۱۹ امتیاز در رده ۱۲ جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

 

انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم شهرخودرو بازیکنان فوتبال بازیکنان شهرخودرو نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال شهر خودرو لیگ برتر نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در اثر سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امامزاده عبدالله یک‌ نفر کشته و ۹ نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  عباس نجفی در تشریح این خبر گفت: با سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امام‌زاده عبدالله، 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری(ع) شهرستان باغملک و 2 خودرو (آمبولانس و ست نجات) به محل اعزام شدند.

وی افزود: امدادرسانی این عملیات که بعد از ظهر امروز؛ جمعه 7 اردیبهشت رخ داد، سه ساعت به طول انجامید.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نجاتگران پس از رهاسازی سرنشینان، هشت مصدوم را برای انتقال تحویل اورژانس دادند و یک مصدوم توسط نجاتگران به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!