Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: پروانه فعالیت موسسه فرهنگی و هنری تک منظوره «شب سرشت مهتاب هنر» در شیروان صادر شد.

«ابراهیم عباس پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: به استناد ماده 25 ضوابط و مقررات تأسیس مراکز، موسسات، کانون ها و انجمن های فرهنگی و هنری و نظارت بر فعالیت آن ها مصوب هشتم آبان ماه سال 75 شورای عالی انقلاب فرهنگی و اساسنامه ثبت شده به شماره 193  اداره کل ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی پروانه موسسه فرهنگی و هنری «شب سرشت مهتاب هنر» به مدیر مسئولی «کبری ساعد» صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان بیان کرد: پروانه فعالیت موسسه فرهنگی و هنری تک منظوره «شب سرشت مهتاب هنر» دارای اعتبار یک سال با موضوعات برگزاری همایش، گردهمایی، سمینار و همکاری در برپایی نمایشگاه و جشنواره های فرهنگی و هنری و مشارکت در برگزاری همایش ها و سمینارهای تخصصی از طریق خدمات فرهنگی و هنری صادر شد.

 

عباس پور خاطرنشان کرد: این مجوز از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به مدت یک سال برای مدیر مسئول موسسه شب سرشت مهتاب هنر صادر شد.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: موسسه فرهنگی صدور پروانه شیروان موسسه فرهنگی و هنری صادر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد

رضا یعقوبی گفت: پیرو گزارش پلیس فتای شهرستان زرند در خصوص انتشار محتوای مجرمانه و تصاویر نامتعارف در فضای مجازی، دستور مسدود سازی ۵ صفحه مجازی صادر ‌و گردانندگان آن ها تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه ایجاد بستری امن و سالم در فضای مجازی از اولویت‌های دستگاه قضایی است، افزود: برابر رصد و پایش فضای مجازی که به طور مستمر از طریق پلیس امنیت اخلاقی شهرستان و دیگر نهادهای امنیتی انجام می شود، با دریافت گزارش فعالیت غیر اخلاقی ۵ صفحه که در شبکه های اجتماعی اقدام به ترویج رفتارهای خلاف اخلاق و عفت عمومی در بین جوانان می کردند، شناسایی شدند و فورا صاحبان این صفحات برای پاسخگویی به دادسرای زرند احضار شدند.

وی ادامه داد: با تشکیل پرونده قضایی و احضار متهمین، ضمن تفهیم اتهام، قرار تامین متناسب برای متهمین صادر و با صدور قرار نظارت قضایی، از فعالیت این صفحات با لحاظ مقررات قانونی جلوگیری به عمل آمده تا روند رسیدگی قانونی به جرائم ارتکابی ادامه یابد‌.

وی با اشاره به اینکه بایستی سلامت ذهن و روح افراد و به ویژه کودکان و نوجوانان به هر طریق ممکن از آلودگی‌های فضای مجازی حفظ شود، به کاربران فضاهای مجازی هشدار داد: فعالیت آن ها در فضای مجازی مورد رصد و ردیابی مستمر واقع شده و با هر عمل غیر اخلاقی و مجرمانه از قبیل انتشار تصاویر مستهجن، مبتذل، توهین و تهدید و قدرت نمایی در فضای مجازی که امنیت روحی، روانی، اخلاقی و جسمانی افراد و جامعه را به خطر بیندازد، برابر قانون برخورد می شود. 

یعقوبی با اشاره به ماده ۷۴۲ کتاب تعزیرات قانون مجازات اسلامی افزود: دستگاه قضایی به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا عده‌ای اندک فضای مجازی را بستری برای فروپاشی بنیان خانواده‌ها و ترویج انحرافات اخلاقی و آلودگی اذهان قرار دهند و به طور قطع قضات محاکم قضایی زرند نیز آرای بازدارنده ای برای مجازات این افراد صادر خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد