Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@22:09:18 GMT

جزییاتی از قرارداد نهایی مغانلو با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۶۳۶۵

جزییاتی از قرارداد نهایی مغانلو با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سایت «زیرو زیرو» پرتغال در گزارشی به اعلام آخرین وضعیت شهریار مغانلو مهاجم ایرانی تیم فوتبال سانتاکلارا پرداخت؛ بازیکنی که حضورش در تیم پرسپولیس ایران قطعی است.

این سایت جزئیات بیشتری از این انتقال منتشر کرده و نوشته است: «شهریار مغانلو از حضور در سانتاکلارا خوشحال و راضی نبود و به همین دلیل بازگشت او به کشور مبدا (ایران) در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قرارداد تا پایان فصل به صورت قرضی است و روز دوشنبه این هفته بین سه طرف (پرسپولیس، سانتاکلارا و مغانلو) نهایی شد.»

سایت پرتغالی همچنین اعلام کرد که باشگاه سانتاکلارا در انتقال قرضی مغانلو حساسیت به خرج داده و معتقد است در آینده شرایط موفقیت و همکاری مشترک وجود دارد.

«زیرو زیرو» در بخش دیگری از مطلب خود نوشت: «پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین فعلی لیگ ایران روی مهاجمی شرط بندی که در پرتغال فقط یک گل در جام حذفی به ثمر رساند.»

 مغانلو فصل گذشته در تیم پیکان تهران بازی می‌کرد و موفق شد ۱۳ گل به ثمر برساند. او همان زمان مورد توجه تیم‌های لیگ برتری از جمله پرسپولیس بود، اما در نهایت تصمیم گرفت به تیم سانتاکلارا پرتغال برود. با این حال تجربه حضور مغانلو در فوتبال اروپا به مدت نیم فصل موفقیت آمیز نبود.

256 251

کد خبر 1492331

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر بیستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

قرارداد حدود ۱۱ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل به پایان خواهد رسید و این موضوع نگرانی هواداران این تیم را برای تمدید قرارداد این بازیکنان فراهم کرده است. در پی انتشار اخباری در این خصوص، مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد مذاکره برای تمدید قرارداد با برخی از بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود این هفته آغاز خواهد شد.

در این بین، اما موضوع عجیبی وجود دارد و آن اینکه رضا درویش با نظر چه کسی روند مذاکره برای تمدید قرارداد‌ها را انجام می‌دهد؟ وقتی هنوز تکلیف سرمربی فصل بعد مشخص نیست چرا و با چه ادله‌ای با بازیکنان برای تمدید قرارداد مذاکره می‌شود؟ چه کسی تصمیم می‌گیرد که قرارداد کدام بازیکن تمدید شود یا به کدام بازیکن براب فصل بعد نیاز نیست؟ اگر ملاک مذاکرات برای تمدید قرارداد، نظر اوسمار ویرا باشد که قرارداد فعلی او تا پایان فصل با پرسپولیس اعتبار دارد و هنوز مشخص نیست او فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. اگر قرارداد بازیکنی تمدید شد و مربی احتمالی فصل آینده (کسی به جز اوسمار ویرا) اعلام کرد بازیکنان تمدید شده را نمی‌خواهد تکلیف چیست؟

به نظر می‌رسد این اقدام رضا درویش (مذاکره برای تمدید قرارداد با چند بازیکن) اگر صحت داشته باشد و صوری نباشد برای کم کردن فشار فضای هواداری خواهد بود و گرنه هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد در شرایطی که هنوز تکلیف سرمربی فصل بعد مشخص نیست، قرارداد بازیکنی تمدید شود! البته در این بین یک احتمال هم وجود دارد و آن اینکه مسئولان فعلی پرسپولیس برای سپردن نیمکت تیم خود به ویرا برای فصل آینده به قطعیت رسیده‌اند، اما آن را بنا به دلایلی رسانه‌ای نمی‌کنند!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی