Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@22:49:50 GMT

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۶۵۰۶

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شد

تین نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی «حمیدرضا مومنی ازندریانی» را به سمت «دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ «فرهاد دژپسند» در این حکم آورده است.

نظر به تخصص، دانش و توانمندی‌های ارزنده جنابعالی و در اجرای مفاد تبصره ماده (۲۳) قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به موجب این حکم به سمت دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این حکم آمده است: با توجه به نقش کلیدی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در رشد و توسعه اقتصادی کشور، اجرای برنامه‌های دولت دوازدهم و تولید و اشتغال، امید است با اتکال به خداوند متعال و با همکاری مدیران مناطق آزاد و کارشناسان و صاحب نظران این حوزه در ایفای وظایف و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شورای یاد شده موفق و مؤید باشید.

از مهمترین سوابق کاری «حمیدرضا مؤمنی ازندریانی» می‌توان به «معاونت برنامه ریزی و اداری مالی استانداری خراسان»، «مشاور استانداران همدان و خراسان رضوی»، «مدیرکل امور اقتصادی استانداری‌های وزارت کشور»، «مدیرعامل شرکت کویر تایر» و «ریاست هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم» اشاره کرد.

گفتنی است؛ پیش از او، «مرتضی بانک» مشاور رئیس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی این مسئولیت را برعهده داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شورایعالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • اجرای طرحهای تحولی مقدمه جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه، نیازمند طرح‌های تحولی است
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد