Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دانشگاه پیام نور استان زنجان در چهارمین جشنواره فرهنگی وهنری رویش دانشگاه پیام نور به شش مقام کشوری دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویی رویش دانشگاه های پیام نور سراسر کشور با معرفی برگزیدگان خود به میزبانی استان اصفهان به کار خود پایان داد.

 

این رقابت در سال جاری و در بین کانون های فرهنگی دانشجویی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور برگزار شد که استان زنجان با ۶ کانون در این رقابت ها حاضر شد که به ۶ مقام  برتر کشوری دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کانون فرهنگی هلال احمر به دبیری خانم یاسمن جعفری و دانشجوی رشته علوم تربیتی مرکز زنجان مقام نخست این جشنواره را کسب کرد .

 

آقای حسن خلجی دانشجوی رشته روانشناسی مرکز قیدار در بخش شعر کلاسیک مقام اول کشور را به دست آورد.

 

خانم گلزار شریفی دانشجوی رشته شیمی مرکز زنجان در رشته فرش و گلیم مقام سوم کشور را به دست آورد.

 

خانم مریم بازرگان دانشجوی رشته حقوق مرکز زنجان در بخش مصنوعات فلزی با تولید آثار دلیله مقام سوم این جشنواره را از آن خود کرد.

 

و خانم عاطفه داوودی دانشجوی رشته علوم تربیتی مرکز زنجان در بخش مستند سازی شایسته تقدیر در این جشنواره فرهنگی و هنری گردید.

 

گفتنی است این جشنواره به میزبانی دانشگاه پیام نور استان اصفهان در سال ۹۹ به صورت مجازی کار خود را آغاز و با اعلام برگزیدگان در هفته دوم اسفند ماه به کار خود پایان داد.

 

اختتامیه این جشنواره با حضور معاون فرهنگی وزارت عتف و ریاست عالی دانشگاه پیام نور کشور به صورت مجازی و از طریق سیستم ویدئو کنفرانس برگزار و از برگزیدگان آن تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان پیام نور زنجان دانشگاه پیام نور دانشجوی رشته مرکز زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، دانشگاهیان استان زنجان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خیزش ضد صهیونیستیِ دانشجویانِ دانشگاه‌های ِآمریکا تجمع خواهند کرد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های زنجان در حمایت از مردم فلسطین و همچنین محکومیت دستگیری دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین تجمع خواهند کرد.

این تجمع روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه در دانشگاه زنجان، روبروی کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

همچنین امروز تجمع اعتراضی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار شد.

کد خبر 6091016

دیگر خبرها

  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی