Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در جلسه شورای اداری استان و جشنواره شهید رجایی در سال ۹۹ با بیان اینکه جایگاه و مسئولیت او می طلبد که انتقادات را پذیرا باشد، گفت: معتقد به قبول انتقادات سازنده و منصفانه هستیم اما نه انتقادی که اساس و بنای خود را بر تخریب گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان به سفر معاون اول رئیس جمهور به کردستان اشاره کرد و افزود: کل سرمایە گذاری بخش صنعت کردستان ۳۱۵ میلیون دلار بود ولی در سفر دکتر جهانگیری معادل یک میلیارد دلار برای دو پروژه صنعتی استان با حضور بانک ها مصوب شد ولی بجای تزریق امید به جامعه آن سفر را مورد تخریب قرار دادند.

او از صدا وسیما، رسانه ها و افراد دارای اندیشه و قلم به دستان درخواست کرد منصفانه و به دور از غرض ورزی به نقد عملکردها بپردازند.

او اضافه کرد: در اقدامات و کارهایی که انجام می شود بصورت طبیعی نقاط قوت و ضعف دارد و گاها افرادی به نقد آن کارها می پردازند، اما باید در کنار پرداختن به نقاط ضعف نقاط قوت و خدمات نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

مرادنیا همه مدیران را خدمتگذاران به مردم و نظام عنوان کرد و اظهار داشت: کارهای انجام شده عملکرد یک شخص یا جریان خاص نیست بلکه کارهای انجام شده عملکرد و کارنامه نظام جمهوری اسلامی است.

او با بیان اینکه برخی افراد و جریان ها نمی خواهند موفقیت وکارهای انجام شده را ببیند و مدام در پی ناامید کردن مردم هستند، گفت: در سفر دکتر نوبخت به کردستان هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان به اتمام پروژه های استان کمک شد ولی باز افرادی به سیاه نمایی در این خصوص و بیهودە انگاشتن این سفر پرداختند.

مرادنیا در ادامه به قانون حمایت از معلولین اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۰ درصد جامعه را افراد دارای معلولیت تشکیل می دهند که عدد قابل تاملی است و از مدیران می خواهم به هیچ وجه نسبت به معلولان بی توجه نباشند.

او تلاش بانک های استان در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه میزان مصارف بانک های استان افزایش پیدا کرده و همچنان باید این روند تداوم داشته باشد.

استاندار کردستان مردم استان را مردمانی فرهنگی، مهربان و نوع دوست توصیف کرد و گفت: مدیران باید در تحت پوشش قرار دادن کودکان بی سرپرست و ایتام توجه خاص داشته باشند و بصورت ماهیانه مبلغی را به حمایت از آنان اختصاص دهند.

در جلسه شورای اداری استان از ۱۵ دستگاه اجرایی برتر جشنوارە شهید رجایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: در بعد اقتصادی باید بتوان با محوریت استان‌های جنوبی کارهای بزرگی انجام دهیم و از ظرفیت غنی خلیج فارس برای اشتغال‌زایی ودرآمدزایی برای کشور استفاده کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سید‌محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور در حاشیه جشنواره خلیج فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خلیج فارس از جهت‌ تاریخی، تمدنی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی اهمیت خاص و ویژه‌ای دارد و این مطلب از این دیرباز مطرح بوده است.

وی افزود: در دولت دهم تصمیم گرفته شد که جشنواره برگزار شود و هنرمندان بیایند به این مضمون و مسئله مهم بپردازند چرا که رهبر معظم انقلاب نیز نظرشان بر این بود که هر ایده، تفکر و اندیشه وقتی در قالب جذاب هنر جلوه کند دلنشین و ماندگار می‌شود و از این جهت این کار آغاز شد.

معاون رئیس جمهور گفت: امسال هم چهاردهمین جشنواره را شاهد هستیم و امیدواریم هر سال نسبت به گذشته با استفاده از تجربیات، این کار ژرف‌تر و عمیق تر و مبنایی‌تر برگزار و آثار متنوعی که هم بتوان در ایران و هم در خارج از کشور آنها را ارائه داد تولید شود.

وی کرد: علیرغم برخی توطئه‌ها که وجود دارد خلیج فارس همیشه به عنوان خلیجی که ایرانیان در آن سهم بسیار زیادی داشته‌اند باقی مانده و خواهد ماند.

حسینی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد دریاپایه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: در بعد اقتصادی که حرف‌ها و راهبردهایی مطرح است و سیاست‌های آن ابلاغ شد باید بتوان با محوریت استان‌های جنوبی شامل خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان کارهای بزرگی انجام دهیم و از ظرفیت غنی دریا استفاده کنیم تا بتوان فرصت شغلی ایجاد و برای کشور نیز درآمدزایی ایجاد کند.

وی ادامه داد: در مقایسه با سایر کشورها ما در حال حاضر از ظرفیت دریا و ساحل کمتر استفاده می‌کنیم از این جهت در این زمینه باید اهتمام جدی‌تری داشته باشیم و این جشنواره هم فرصتی است که همگان ترغیب شوند و نگاه‌ها به سمت خلیج فارس جذب شوند و همه در حوزه افزایش تولید مشارکت کنند.

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به شعار سال گفت: ما سرمایه‌دارانی در داخل و خارج کشور داریم که بایستی آنها را تشویق کنیم بیایند و در کشور خودشان و در مناطق مختلف سرمایه گذاری کنند که مشکلات کشور کاهش یابد.

.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • ایران و زیمباوه با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​