Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-صبح امروز ۳۸ پروژه مهم شهرداری‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید تا هرمزگان هم در دوازدهمین پنجشنبه امید سهم مهمی داشته باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در دوازدهمین پنجشنبه امید، هرمزگان شاهد افتتاح 38 پروژه در مجموعه شهرداری‌های استان بود. 

مهم‌ترین پروژه امروز که دغدغه بسیاری از شهروندان بندرعباسی بود و تسنیم نیز بارها در خصوص لزوم آغاز فعالیت آن گزارش نوشته بود پروژه میدان بزرگ میوه و تره بار بندرعباس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این پروژه که نیاز اساسی مردم در تامین میوه و تره بار را فراهم می‌آورد با اعتبار 5هزار میلیارد ریال احداث شده و با فضای فیزیکی مناسب نگرانی‌ها در خصوص شیوع بیماری کرونا در بین فعالین آن را هم تا حدودی رفع کرده است.

این پروژه بزرگ شهر بندرعباس می‌تواند برای حدود 2 هزار نفر شغل ایجاد کند و نقشی مهم در اشتغالزایی و کسب درآمد جوانان ایفا می‌کند. 

در سایر شهرداری‌های استان هرمزگان هم پروژه‌های مهمی افتتاح شد که مجموع اعتبار استفاده شده برای تکمیل آنها حدود 1100 میلیارد تومان است.

از مهم‌ترین پروژه‌های امروز می‌توان به احداث بلوار و پارک خطی بلوار المهدی میناب، مجتمع تجاری شهرداری سرگز احمدی حاجی آباد، ایجاد و توسعه شبکه معابر بندرلنگه، اسفالت معابر و اجرای میدان سردار شهید حاجبی رودان اشاره کرد. 

همچنین در شهرستان قشم پروژه آسفالت محلات سطح شهر به بهره‌برداری رسید و در شهرستان بستک نیز بلوار امام خمینی (ره) افتتاح شد. 

پارک دولت پارسیان، بلوار شهدای مدافع حرم ابوموسی و بلوار پیامبر اعظم (ص)جاسک، دیگر پروژه‌های مهم امروز در استان هرمزگان بودند که به بهره‌برداری رسیدند. 

مراسم افتتاح 42 ساختمان آموزشی و کمک‌آموزشی حوزه علمیه خواهران برگزار شدکارگاه تجسمی "هرمزگان مرز پر گوهر" در بندرعباس افتتاح شد+تصاویربزرگترین باغ گردوی کشت بافت خاورمیانه در شهرستان خرمدره افتتاح می‌شود

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و ۲۳۰ متر زیربنا  دارای دو سوئیت اقامتی است.
اخلاقی با بیان اینکه اقامتگاه سنتی با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این واحد زمینه اشتغال ۶ نفر به‌صورت مستقیم  فراهم شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری