Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تیم پورتو شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال برابر براگا با نتیجه 3-2 شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند.
به گزارش آریا، پورتو و براگا در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و در دور برگشت به مصاف هم رفتند که براگا با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد و با توجه به تساوی 1-1 بازی رفت، در مجموع 4-3 پیروز شد و راهی فینال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی در این بازی از دقیقه 23 وارد میدان شد اما نتوانست برای تیمش گلزنی کند. دیگر بازی نیمه نهایی میان بنفیکا و استوریل برگزار خواهد شد. بنفیکا در بازی رفت 3-1 پیروز شده بود.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در تصمیمی عجیب از سوی سرمربی این تیم نیمکت نشین بود و وقتی تیمش دو گل دریافت کرد، در دقیقه 23 برای جبران نتیجه وارد زمین شد. هرچند که تلاش طارمی هم ثمری نداشت. علاوه بر طارمی، زیدو و سرجیو اولیویرا دو بازیکن تاثیرگذار دیگر پورتو هم نیمکت نشین بودند. سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در پایان این مسابقه درباره نیمکت نشین کردن طارمی، اولیویرا و زیدو گفت: همیشه مسئولیت 11 بازیکنی که وارد زمین می‌شوند با من است و فکر می‌کنم که بهترین ترکیب است. ما باید جنبه‌های مختلف را بررسی کنیم. باید استراتژی حریف را ببینیم و برای این کار به بازیکنانی نیاز داریم که از نظر جسمی خوب باشند.
او افزود: زیدو و اولیویرا در این مسابقه زمان کمتری برای بازی داشتند اما این نمی‌تواند بهانه باشد. هر بازیکنی که در پورتو بازی می‌کند، باید برای نیم ساعت هم آماده باشد.
سرمربی پورتو خاطرنشان کرد: گاهی اوقات من را به دلیل تعویض‌های دیرهنگام سرزنش می‌کنند. با توجه به استراتژی مسابقه تعویض‌ها را انجام می‌دهم.
تصمیم اشتباه سرمربی پورتو در نیمکت‌نشین کردن ستاره ایرانی‌اش تاثیر مستقیم در شکست مقابل براگا داشت. سرجیو کونسیسائو پس از دو هفته ناکامی مهدی طارمی در گلزنی مقابل ماریتیمو و اسپورتینگ لیسبون، در اقدامی عجیب و غیر منتظره او را در مسابقه حساس جام حذفی برابر براگا جزو نفرات ذخیره گذاشت و از ابتدا به زمین نفرستاد تا همین مسئله به نفع تیم رقیب شود.
تیم فوتبال پورتو پس از کسب تساوی یک بر یک در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال مقابل براگا، از ساعت 23:45 چهارشنبه شب در استادیوم دو دراگائو و در شرایطی که مهدی طارمی را جزو نفرات ذخیره می‌دید، در مسابقه برگشت این رقابت‌ها میزبان تیم براگا بود. براگا که کارلوس کاروالهال، سرمربی فصل گذشته مهدی طارمی در ریو آوه را روی نیمکت داشت، در شروع دیدار با پورتو فوق‌العاده ظاهر شد و توانست در زمین حریفش دو گل در دقایق 9 و 14 توسط آبل روئیز، مهاجم 21 ساله اسپانیایی و محصول لاماسیا به ثمر رساند.
کونسیسائو، سرمربی پورتو پس از دریافت دو گل زودهنگام مقابل براگا که کارشان برای صعود به فینال جام حذفی پرتغال را سخت کرد، خیلی زود به اشتباهش در نیمکت‌نشین کردن مهدی طارمی پی برد و ستاره ایرانی خود را در دقیقه 23 به زمین فرستاد؛ تغییری که زمان نامناسبی داشت و دردی از پورتو دوا نکرد.
پس از ورود مهاجم ایرانی پورتو به زمین، لوکاس پیازون هم‌تیمی فصل گذشته مهدی طارمی در ریو آوه گل سوم براگا را در دقیقه 28 به ثمر رساند و تیمش را 3 بر صفر پیش انداخت که البته اوتاویو دو دقیقه بعد اختلاف را دوباره به عدد دو کاهش داد. کریستین بورخا، مدافع براگا در دقیقه 34 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد ولی این اتفاق هم دردی از پورتو دوا نکرد و آنها فقط یک گل در دقیقه 75 توسط موسی مارگا به ثمر رساندند.
مهدی طارمی با وجود اینکه در فصل 21-2020 سه بازی فوق‌العاده مقابل براگا انجام داده و در لیگ برتر پرتغال برابر این تیم یک پنالتی گرفته و یک گل به ثمر رسانده و در بازی رفت جام حذفی نیز دروازه این تیم را باز کرده بود، این بار در حلقه محاصره مدافعان براگا گرفتار شد. آنالیز دقیقی که کاروالهال، سرمربی فصل گذشته طارمی از او داشت، موجب شد تا ستاره ایرانی پورتو در این مسابقه تنها یک شوت در چارچوب و دو شوت خارج از چارچوب داشته باشد و یک موقعیت را خراب کند و همچنین برخلاف همیشه که خطاهای پرتعدادی می‌گرفت، این بار فقط یک خطا بگیرد.
البته درخشش دروازه‌بان براگا با واکنش مناسب روی ضربه سر اوتاویو در لحظات پایانی و بی‌دقتی بازیکنان پورتو در زدن ضربات آخر موجب شد تا این تیم در گلزنی ناموفق عمل کند و در نهایت با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شود. براگا که در سه تقابل قبلی برابر پورتو یک شکست و دو مساوی داشت، این بار توانست به برتری مقابل یاران طارمی برسد تا با پیروزی 4 بر 3 در مجموع دو بازی رفت و برگشت نیمه نهایی، راهی فینال جام حذفی پرتغال شود.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پورتو طارمی جام حذفی پرتغال مهدی طارمی سرمربی پورتو مقابل براگا نیمکت نشین نیمه نهایی بازی رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی

سرمربی سابق بایرن مونیخ، شاید روی نیمکت تیم آبی پوش لندنی بنشیند.

طرفداری | احتمالش زیاد است که پس از پایان فصل جاری، دوران حضور مائوریسیو پوچتینو در چلسی هم به پایان برسد. آبی های لندنی در طول فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشکلات زیادی داشته اند و برای رسیدن به سهمیه اروپا با چالش بزرگی روبرو هستند.

با توجه به این موضوع، هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ، اکنون به عنوان «گزینه جدی» برای جایگزینی سرمربی فعلی چلسی در نظر گرفته می شود. به گزارش کریستین فالک از بیلد، در حال حاضر هانسی فلیک گزینه جدی ای برای سرمربیگری چلسی محسوب می شود. فلیک علاقه مند به هدایت تیمی در لیگ برتر است و می خواهد روی نیمکت یکی از تیم های بزرگ این لیگ بنشیند. او پیش از قبول هدایت تیم ملی آلمان با تاتنهام صحبت کرده بود و چلسی باشگاهی در سطح او است.

چلسی برای فلیک بسیار جذاب است زیرا او پس از اخراج فرانک لمپارد، با این باشگاه صحبت هایی داشته است. در سال 2021، زمانی که او هنوز سرمربی بایرن مونیخ بود، تماس تلفنی بین او و مدیر سابق چلسی، مارینا گرانوفسکایا برقرار شد. او در آن زمان به دلیل شغلش در بایرن این پیشنهاد را رد کرد، اما به چلسی علاقه مند بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • میلان و مذاکرات ابتدایی با سرجیو کونسیسائو
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد