Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با بیان اینکه فعالیت هسته‌ای ایران صددرصد صلح‌آمیز است گفت: به آژانس نصیحت می‌کنم اجازه ندهند رابطه بین کشورمان با این نهاد تخریب شود. آژانس بین‌المللی اتمی جای بازی سیاسی نیست جای فنی است.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت کشور بیان کرد: امروز بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار صرف طرح‌های ملی در استان‌های مختلف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم به حمل و نقل و محیط زیست سالم نیاز دارند، گفت: این طرح‌ها می‌تواند راه مهمی برای رفاه مردم خواهد بود. امروز روز احسان و نیکوکاری است و این اقدامات جزو کار‌های نیکو خواهند ماند.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: ما علاقه‌مند بودیم با آژانس بین‌المللی اتمی همکاری کنیم و گزارشات آژانس بر این مبنا بوده است. به آژانس نصیحت می‌کنم اجازه ندهند این رابطه تخریب شود. آژانس بین‌المللی اتمی جای بازی سیاسی نیست جای فنی است.

روحانی با بیان اینکه فعالیت هسته‌ای ما صددرصد صلح آمیز است ادامه داد: بازرسان آژانس هم به خوبی می‌توانند هر گونه نظارتی که در چارچوب قانون است انجام دهند.

بیشتر بخوانید: افتتاح بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه ملی در وزارت کشور

تکمیل می‌شود

برچسب ها: رئیس جمهور طرح ملی وزارت کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس جمهور طرح ملی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم

آفتاب‌‌نیوز :

 اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: بازرسی‌های آژانس مستمرا در چارچوب پادمان از سایت‌های هسته‌ای ایران در حال انجام است. ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم.

وی افزود: همواره در خصوص مسائل پادمانی با آژانس در حال گفتگو و تعامل هستیم. از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود.

اسلامی تاکید کرد: از نظر ما بیانیه اسفند ۱۴۰۱ همچنان پابرجاست. گروسی دیدار‌هایی در ایران دیدار‌هایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مطمئنیم این گفتگو کمک می‌کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شودو بتوانیم در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط مان را با آژانس تقویت بکنیم.

اسلامی درباره همکاری با آژانس در خصوص بازرسان آژانس تصریح کرد: ما ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند. بازدید آن‌ها در حال انجام است. استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است و این مساله سیاسی نیست و ما در فرایند‌های همکاری با آژانس این موصوع را مکرر اثبات کرده و آن‌ها هم به آن اذعان دارند.

وی درباره اظهارات گروسی درباره برنامه تسلیحاتی ایران نیز تصریح کرد: این‌ها موضعگیری نیست و سوال خبرنگار است و جریان مخرب و صهیونیستی در حال القای این است که برنامه ایران صلح آمیز نیست. گروسی گفته نشانه‌ای از برنامه تسلیحاتی ایران وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد