Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@02:01:12 GMT

حمله انصارالله به پایگاه ملک خالد و آرامکو عربستان

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۷۲۱۱

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطرنشان کرد، یگان پهپادی نیروهای انصار الله یمن امروز (پنجشنبه) هدف مهمی را در پایگاه «ملک خالد» در «خمیس مشیط» عربستان با استفاده از پهپاد «قاصف k۲» هدف قرار داده است و با دقت به هدف اصابت کرد.

یحیی سریع همچنین عنوان کرد، این عملیات در واکنش به تشدید تجاوز و تداوم محاصره یمن توسط دشمنان این کشور انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ائتلاف متجاوز عربی تحت امر عربستان پیشتر مدعی انهدام یک فروند پهپاد متعلق به نیروهای انصار الله یمن شده بود.

از سوی دیگر، یحیی سریع در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: یگان موشکی یمن صبح امروز (پنجشنبه) به لطف خداوند متعال، شرکت سعودی آرامکو در شهر جده را با موشک بالدار «قدس ۲»هدف قرار داد که دقیقاً به هدف برخورد کرد.

وی همچنین گفت: عملیات مذکور در چارچوب پاسخ طبیعی و قانونی علیه تداوم محاصره و تجاوز علیه ملت عزیز یمن صورت گرفت.

یمن از حدود هفت سال پیش شاهد جنگ و درگیری‌ میان نیروهای جنبش انصارالله و دولت مستعفی یمن است. از مارس سال ۲۰۱۵ نیز ائتلاف متجاوز عربی تحت امر عربستان وارد مداخله نظامی در این کشور شد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدای آژیر خطر در عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

منابع صهیونیست بیان کردند که یک پایگاه نظامی در عرب العرامشه هدف قرار گرفته است.

از سوی دیگر ارتش رژیم مدعی شد که جنگنده های این رژیم زیرساختهای حزب الله را در راشیا الفخار و الخیام در جنوب لبنان بمباران کرده اند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6092397

دیگر خبرها

  • ویرانی، آوارگی و فاجعه؛ سودان یک سال پس از جنگ
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • زهر چشمی که ایران در حمله به «نواتیم» از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی آمریکایی وصهیونیستی
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه