Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@12:55:39 GMT

تاثير توليد محتوا روي سئو چيست؟

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۷۳۷۲

تاثير توليد محتوا روي سئو چيست؟

خبرگزاری آریا- شاید بارها جمله «محتوا پادشاه است» را در مباحث دیجیتال مارکتینگ شنیده باشید اما هنوز ماجرای این جمله و عمق آن را نمی‌دانید. محتوا پادشاهی است که با تاثیر روی سئوی شما، وضعیت کسب و کارتان را حسابی متحول می‌کند و تغییرات بزرگی به وجود می‌آورد. در این مطلب به شما می‌گوییم که تاثیر تولید محتوا روی سئو چیست و محتوا چه اهمیتی برای سایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همراه ما باشید تا تاثیرات محتوا روی سئوی سایت را بشناسید.

مطالب مرتبط:

سئو کلاه سفید چیست تأثیر رپرتاژ آگهی بر سئو اهمیت سئو برای وبسایت چیست؟


گوگل با محتوا شما را می‌شناسد

وقتی از سئو حرف می‌زنیم به بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو اشاره داریم که پادشاه آنها گوگل است. روزانه بیش از 3 میلیارد جستجو در گوگل صورت می‌گیرد و کاربران زیادی در آن به دنبال اطلاعات می‌گردند. گوگل هم هر اطلاعاتی را به آنها نشان نمی‌دهد چرا که می‌خواهد کاربرانش را حفظ کند و محبوبیت خود را از دست ندهد. این موتور جستجو تنها لینک‌هایی را به عنوان نتیجه جستجو به کاربر نشان می‌دهد که :

·       اطلاعات مفید در آنها وجود داشته باشد و پاسخ نیاز کاربر را بدهند.

·       اطلاعات ارزشمندی ارائه دهند.

·       قابل اعتماد باشند.

·       از کیفیت و جذابیت بالایی نسبت به دیگر سایت‌ها برخوردار باشند.

و همه اینها وقتی میسر می‌شود که شما محتوای هدفمند و باارزشی داشته باشید و با پیش‌بینی درست نیازهای کاربران، اطلاعات به دردبخوری را به آنها بدهید. برای این کار نیاز به استراتژی محتوا و مشورت با یک متخصص دارید.

برای سئو باید کلمات کلیدی به صورت هدفمند به کار برده شوند

وقتی در گوگل عبارت یا کلمه‌ای را جستجو می‌کنید، در واقع به موتور جستجو فرمان می‌دهید که به سراغ سایت‌هایی که روی این کلمه یا عبارت کارکرده‌اند برود و اگر مفید و استاندارد هستند آنها را به شما نمایش دهد. برای آنکه گوگل شما را به عنوان یک نتیجه مفید به کاربر معرفی کند و برای‌تان ورودی بیاورد، باید برای استفاده از کلمات کلیدی در محتوا برنامه‌ریزی کنید. کلمات کلیدی همان کلمات یا عباراتی هستند که می‌توانند مورد جستجو قرار گیرند و کاربر برای رسیدن به پاسخ سوالاتش، آنها را جستجو می‌کند.

محتوای باکیفیت، شما را محبوب می کند

هر وقت به نوشته، مقاله یا حتی جمله‌ای بر می خورید که جالب و حاوی اطلاعات مفیدی است، دوست دارید که دیگران هم از آن باخبر شوند و به سرعت آن را با دیگران به اشتراک می‌گذارید. بنابراین محتوای مفید باعث می‌شود تا لینک مطالب شما در شبکه‌های اجتماعی و بین افراد دست به دست شوند و بارها در معرض دید قرار گیرند. چه چیزی بهتر از این؟ حالا ترافیک خوبی به دست آورده‌اید که از نظر گوگل نکته مثبتی محسوب می‌شود و همین امر، بهبود سئو را برای شما به دنبال دارد.

با محتوای ارزشمند، بک لینک مجانی خواهید داشت

بک لینک، وجود لینک شما در سایتی دیگر است و وقتی سخن از آن به میان می‌آید همه به رپورتاژ آگهی‌ها و پرداخت پول برای گرفتن بک لینک فکر می‌کنند. اما به جای آنکه ذهن خود را درگیر هزینه‌های رپورتاژ کنید و به دنبال سایت‌های مختلف برای ساخت بک لینک باشید، محتوای ارزشمند تولید کنید؛ آن قدر ارزشمند که سایت‌ها به خودی خود از شما یاد کنند و کاربران خود را به مطالب شما ارجاع دهند. حالا بدون پرداخت هزینه، بک لینک‌هایی دارید که برای رتبه‌بندی شما در گوگل بسیار ارزشمند هستند.

کاربران بیشتری به سایت شما علاقه نشان می‌دهند

با داشتن محتوای خوب و پاسخ به نیاز کاربران، آنها را به مخاطبان دائمی خود تبدیل می‌کنید.آنها وقتی پاسخ سوال خود را می‌یابند، به دیگر محتواهای سایت هم علاقه نشان می‌دهند. پس مدت زمانی را در سایت شما می‌گذارند و باز هم در صورت نیاز، برای به دست آوردن اطلاعات به سراغ سایت شما می‌آیند. مراجعه کاربران به سایت شما، به گوگل این را اعلام می‌کند که محتوای سایت‌تان برای آنها مفید بوده و شما را به کاربران بیشتری نمایش می‌دهد.

محتوای سایت تان را به ما بسپارید

اگر می‌خواهید محتوایی باکیفیت داشته باشید و در گوگل به نمایش درآیید، با کارشناسان نیک آوازه تماس بگیرید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنیم. ما در کنار شماییم تا بهترین محتوا را داشته باشید و با جذب کاربران زیاد، سئوی خود را ارتقا دهید.

منبع: شرکت توسعه فناوری نیک آوازه



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تولید محتوا سئو سایت شما بک لینک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: جعفر محرم‌پور؛ دبیر اتاق تبریز در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی‌ها در مجموعه‌ها و سازمان‌ها، هدف از برگزاری این سمینار را تقویت نقش روابط‌عمومی‌ها به‌خصوص در بخش خصوصی و واحدهای تولیدی و صنعتی عنوان کرد.

وی گفت: در موارد متعددی شاهد استفاده تزیینی از عنوان روابط عمومی در بخش خصوصی و بخش دولتی هستیم، حتی در بسیاری از موارد در مجموعه‌های ما، بخشی به نام روابط عمومی وجود ندارد، این در حالی است که اگر روابط عمومی‌ها نباشند، خروجی تلاش‌های انجام شده در شرکت‌ها و مجموعه‌ها عبث خواهد ماند.

محرم‌پور گردش حجم عظیم اطلاعات و محتوا چه در حوزه دیداری و چه شنیداری را مدیون روابط عمومی‌ها دانست و افزود: روابط عمومی‌ها به‌نوعی کار تصویرسازی از امور را انجام می‌دهند و هر فعل و انفعالی در مجموعه‌های تولیدی، کشاورزی، معدنی، بازرگانی و ... صورت بگیرد، بدون حضور روابط عمومی‌ها امکان‌پذیر نیست.

دبیر اتاق تبریز، هوش مصنوعی را یکی از چالش‌های مهم چند سال اخیر عنوان کرد و افزود: طی چند سال اخیر ما با مسیر عجیب و غریبی سر و کار داریم و تشخیص سره از ناسره کار آسانی نیست و این می‌تواند چالش جدی برای تولید محتوا به حساب بیاید.

وی تاکید کرد: اگر روابط عمومی‌ها و رسانه‌های ما به ابزار هوش مصنوعی مجهز نشوند، شاید در آینده کارکرد خود را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد
  • فعالیت ۸ سایت تبدیل بقایای کشاورزی به خوراک دام در کشور
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • دفترچه سوالات کنکور علوم انسانی و ریاضی منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir