Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: با توجه به اینکه دو محموله واکسن روسی وارد کشور شده، امروز قرار است تا سومین محموله این واکسن هم وارد کشور شود .

کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو  با اشاره به ورود محموله جدید واکسن اسپوتنیک وی ساخت کشور روسیه اظهار کرد: در حال حاضر دو محموله واکسن روسی اسپوتنیک وی وارد کشور شد و امروز قرار است تا سومین محموله این واکسن وارد کشور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در حال حاضر روند واکسیناسیون با دریافت محموله های جدید روندی تصاعدی دارد و در فصل بهار شاهد جهش در زمینه تزریق واکسن خواهیم بود. از اوایل فروردین سال آینده هم واکسن های ساخت کشورهای روسیه، هند و کره جنوبی به تدریج وارد کشورمان خواهد شد و در کمپین واکسیناسیون عمومی تا زمان ورود واکسن های ایرانی قرار خواهند گرفت.

جهانپور با اشاره به اینکه فاز دوم واکسن مشترک ایران و کوبا رو به اتمام بوده و نتایج خوبی تا به امروز کسب کرده است، بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته آماده‌سازی فاز سوم این واکسن به طور هم زمان در ایران و کوبا انجام شود و در بهترین شرایط در اردیبهشت ماه سال آینده ما شاهد تولید مشترک واکسن انستیتو پاستور در کشور خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وارد کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور شده است (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سامانه بارشی در راه کشور / کدام استان ها بیشترین بارش را دارند؟ (فیلم) تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم) فیلمی ماهواره‌ای از سامانه بارشی بزرگی که هم‌اکنون در جنوب ایران سیل به راه انداخته است (فیلم)

دیگر خبرها

  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور شده است (فیلم)
  • در کشورهای پیشرفته نخبه ترین افراد وارد رشته علوم انسانی می‌شوند