Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@01:53:13 GMT

از رفع بوی نامطبوع پایتخت تا جمع‌آوری متکدیان

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۷۵۵۱

از رفع بوی نامطبوع پایتخت تا جمع‌آوری متکدیان

رئیس جمهور بر برنامه ریزی برای رفع بوی نامطبوع جنوب تهران ، کنترل نامتناسب بودن ارتفاع ساختمانها بامحلات و ساماندهی تکدی گری در تهران به شهردار تأکید کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(پنجشنبه) در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت کشور، اظهار کرد: ما امروز آماده‌ایم ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه مدیریت شهری را در روزهای مبارک ماه رجب و ایامی که به اعتدال بهاری و نوروز نزدیک می‌شویم، افتتاح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی پس از استماع گزارش شهردار تهران درخصوص بهره‌برداری از ایستگاه‌های دولاب و میدام قیام در خط ۷ متروی تهران گفت: مردم تهران می‌دانند که با افتتاح آزادراه آبیک به ورامین کار بزرگی برای محیط زیست و خلوت‌تر شدن شهر تهران و تردد راحت‌تر خودروهایی که از غرب ایران به جنوب و شرق می‌روند، انجام گرفت. البته استان‌های قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان و مرکزی از این پروژه بهره‌مند شدند اما برای تهران بسیار مهم بود.

وی با اشاره به سه نکته درخصوص مدیریت شهری تهران، گفت: اولین نکته، رفع بوی نامطبوع در جنوب تهران است که همه عوامل دولت برای این کار بسیج شدند تا این کار انجام بگیرد. از وزیر نیرو تا رئیس سازمان محیط زیست برای این موضوع فعالیت می‌کنند. این مساله یکی از کارهای مهم برای تهران است و دولت هم هر مقدار کمک نیاز باشد، انجام می‌دهد چراکه این پروژه وسیع و سختی است.

رئیس‌جمهور گفت: نکته دوم، نامتناسب بودن ارتفاع ساختمان‌ها در بسیاری از محله‌های تهران با سایر پارامترها است که شکل و قیافه منطقه و محله را بهم می‌ریزد و مشکلات زیادی برای مردم تهران ایجاد می‌کند.

روحانی ادامه داد: نکته سوم، بحث متکدیان در تهران است. برای جمع آوری متکدیان از تهران کاری زیادی انجام گرفته است. تکدی‌گری یکی از کارهای بسیار زشت و ضربه زننده به فرهنگ جامعه و جایگاه تهران است. من بارها درباره این مساله به وزیر کشور تاکید کردم که البته کارهای بزرگی شده ولی بازهم تکدی گری در تهران وجود دارد.

وی با بیان اینکه کرونا به خیلی از بخش‌ها از جمله درآمد شهرداری صدمه زده است، گفت: درآمد پایداری که لایحه آن آماده شده است، می‌تواند کمک بزرگی برای شهراری‌ها در سراسر کشور باشد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا رئیس جمهور شهرداری تهران روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بعد از ظهر امروز پنجشنبه با حضور در اجتماع مردم مناطق جنوب غربی تهران، در صحن امام‌زاده حسن (ع) سخنرانی کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075030 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • عکس/ دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت
  • رئیس جمهور پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران