Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،تیم‌های گشت راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه، هلال احمر، اتش نشانی و اورژانس در سومین مانور روز بدون حادثه توان خود در مواجهه با حوادث جاده‌ای را به نمایش گذاشتند.

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان در آیین آغازین این مانور که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد با اشاره به در پیش بودن روز‌های پایانی سال و آغاز سال نو گفت: این مانور با هدف بالا بردن آمادگی نیرو‌های دستگاه‌های خدمت رسان در پنج محور مواصلاتی اصلی استان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کلهری با اشاره به اینکه در این مانور نیرو‌های خدمت رسان و امدادی در ایستگاه‌های تعیین شده در پنج محور مواصلاتی استان مستقر شدند گفت: نیرو‌های امداد و نجات در این مانور با اقدامات ایمنی در راستای کاهش حوادث جاده‌ای، خدمت رسانی کردند.


وی طول راه‌های استان را ۱۸۰۰ کیلومتر عنوان کرد و افزود: ۱۴۰ نیروی راهداری در قالب ۱۲۰ تیم به صورت شبانه روزی در جاده‌های استان مستقر هستند.


کلهری از مردم خواست تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مقررات منع عبور و مرور در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی توجه کنند و در مواقع ضروری برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند.


آقای طاهری مسئول راه‌های روستایی استان هم با اشاره به اینکه ۵۴ دوربین در سطح محور‌های استان سرعت خودرو‌ها را تحت نظر دارند گفت: تیم‌های پلیس راه به صورت شبانه روزی در محور‌های استان به خصوص دو محور قم تهران و قم سلفچگان به علت تردد بالا حضوری فعال دارند.


طاهری در پایان افزود: محدودیت‌های عبور و مرور از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح تا پایان اسفند و اعلام دستورات و مقرارت جدید از ستاد مبارزه با کروتا ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای امداد و نجات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرهنگ شهرکی رئیس پلیس راه گلستان گفت : محور گنبدکاووس به کلاله از راه‌های پرتردد شرق استان از ساعت چهار و سی دقیقه صبح دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه اوغان و عبور آب از روی پُل، بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس هم با بیان اینکه تردد در این جاده از ساعت پنج صبح امروز از سر گرفته شد ، بر لزوم لایروبی اصولی و عمقی این رودخانه تاکید کرد.

موسی اونق افزود : اداره راهداری گنبدکاووس برای ساخت پُل جدید ۶۲۰ میلیارد ریال از منابع ملی پیش‌بینی و پیمانکار ساخت این پروژه را نیز مشخص کرده است.

اونق ادامه داد : با مساعد شدن شرایط جوی و تجهیزکارگاه توسط پیمانکار عملیات ساخت پل جدید شروع شده و حداقل به ۲ سال زمان نیاز دارد.

 

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد