Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه آمریکا گفت، نماینده ویژه این کشور در امور یمن برای رایزنی‌های بیشتر با عربستان سعودی درباره یمن به ریاض بازگشت.

به نقل از روسیا الیوم، ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت، تیموتی لیندرکینگ، فرستاده ویژه آمریکا در یمن برای رایزنی های بیشتر با عربستان درباره حل و فصل درگیری‌ها در یمن به ریاض بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرایس افزود، لیندر کینگ در سفر به منطقه با مقامات ارشد دولتی و مارتین گریفیث، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن دیدار کرد.

پیش از این، رویترز مدعی شد، لیندرکینگ و محمد عبدالسلام، مذاکره کننده ارشد انصارالله اولین "نشست مستقیم" را در مسقط، پایتخت عمان در تاریخ ۲۶ فوریه برگزار کردند.

در همین زمینه، عبدالسلام گفت: با مقامات آمریکایی در عمان دیدار نداشتیم بلکه از طریق عمان با آنها تماس‌هایی داشتیم.

سخنگوی انصارالله یمن تصریح کرد: ما آمریکا را راس حمله و تجاوز به یمن می‌دانیم و به مقامات آمریکایی اطلاع دادیم که با قدرت با محاصره و تجاوز رویارویی خواهیم کرد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم

وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که واشنگتن همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی برای ایجاد شفافیت بیشتر در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای ایران دارد.

به گزارش ایسنا، مالوری استوارت، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحاتی در این باره گفت: ما همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب افزایش شفافیت داشته و به همکاری بیشتر با این سازمان برای تضمین عدم وجود تخطی در توانایی‌های هسته‌ای داریم.


استوارت تاکید کرد که وزارت خارجه آمریکا از تمامی تلاش‌های آژانس اتمی در راستای شفاف‌سازی در رابطه با سوتفاهم‌ها و بی‌اعتمادی‌های پیش آمده در نتیجه عدم وجود شفافیت لازم در ایران حمایت می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می‌کند
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی