Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:02:48 GMT

بازگشت پیروز به تمرینات سایپا

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۸۲۸۲

بازگشت پیروز به تمرینات سایپا

پیروز قربانی مربی سایپا با حضور در تمرین این تیم، عملا پروند پیوستنش به استقلال را بست.

به گزارش "ورزش سه"، با انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال، او پیروز قربانی مربی سایپا را به عنوان دستیار نخست خود معرفی کرد. در همین رابطه، احمد مددی مدیرعامل آبی پوشان پس از تماس با سراجی همتایش در سایپا، مقدمات حضور قربانی در جمع آبی پوشان را مهیا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حتی پیروز قربانی شب گذشته نیز در مصاحبه ای از علاقه اش به بازگشت به تیم سابقش صحبت کرده و گفته بود: «هیجان روز اول بازی کردنم در استقلال را دارم.» اما با این وجود امروز صبح خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه قربانی از حضور در جمع کادرفنی استقلال انصراف داده است.


قربانی که دو روز گذشته در تمرینات سایپا حضور پیدا نکرده بود و این مسئله شائبه های حضورش در استقلال را پررنگ کرد اما این مربی ساعت 10 صبح امروز در محل تمرین خودروسازان حضور یافت تا بدینگونه پرونده حضورش در جمع آبی پوشان بسته شود.


این دومین بار است که قربانی به نیمکت استقلال نزدیک شده و سپس از حضور در این تیم منصرف می شود. پیش از این و در زمان حضور استراماچونی در این تیم، قربانی به عنوان یکی از دستیاران استرا معرفی شده و حتی در جلسه معارفه او نیز شرکت کرد ولی سرانجام از حضور در استقلال انصراف داد.

استقلال تهران سایپا پیروز قربانی (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران سایپا پیروز قربانی مربی پیروز قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس

به گزارش همشهری آنلاین علیرضا بیرانوند که بعد از بازی مقابل ترکمنستان در دوم فروردین از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شدید شده بود، پس از چند هفته گچ دست خود را باز کرد.

او که روز گذشته اولین تمرین خود بدون دست گچ‌گرفته را در این ماه سپری کرده بود، امروز علاوه بر تمرینات اختصاصی در بخشی از تمرینات دروازه‌بانی در ورزشگاه کاظمی نیز حاضر بود.

تصویر خندان علیرضا بیرانوند کنار دروازه می‌تواند برای پرسپولیس در کورس قهرمانی امیدبخش باشد.

سرخ‌ها سه روز دیگر در چارچوب جام حذفی باید در اراک به مصاف آلومینیوم بروند و باید دید وضعیت بیرانوند برای این مسابقه چگونه خواهد بود.

کد خبر 846787 برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال