Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت: با عزمی که شکل گرفت و بستری که برای تعامل مدیران جهت همراهی با تولید و صنعت و صادرات استان مهیا شد، اکنون شاهد توفیقات ارزشمندی هستیم.پ

استاندار البرز افزود: بسیاری از موضوعات زیرساختی و همچنین امور مالیاتی و بیمه بواسطه همگامی با تولیدکنندگان و سرمایه گذاران تسهیل شده و اکنون موارد دیگری مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی با اشاره به شرایط شیوع بیماری کرونا و تحریم‌های ناجوانمردانه علیه مردم ایران، گفت: گشایش آزادراه غدیر بعنوان آزادراه جنوبی تهران و البرز برای انتقال بار و کالا از شهرک‌های صنعتی و اصلاح سیستم توزیع استان بسیار مفید واقع شد.

او افزود: طی مکاتبه‌ای با رئیس جمهور  درصدد هستیم از فرودگاه پیام مسیری به آزادراه غدیر داشته باشیم.

استاندار البرز گفت: با توجه به تجربیاتی که در سال سخت ۹۹ کسب کردیم به دنبال برنامه ریزی دقیق برای تولید، صادرات و صنعت در البرز هستیم.

شهبازی افزود: رینگ سراسری شبکه گاز استان در حال تکمیل است که این امر مهم در جهت تامین گاز پایدار خانگی و صنعتی بسیار حائز اهمیت است.

او گفت: عملیات اجرایی اولین پست ۴۰۰ کیلوولت البرز در باغستان کرج آغاز شده و این پروژه مهم حدود ۵۰ درصد پیشرفت دارد و پست بعدی نیز در زکی آباد پیش بینی شده است که این اقدامات نیز با هدف تامین نیاز واحد‌های تولیدی و صنعتی و همچنین خانگی صورت گرفته است.

استاندار البرز افزود: در خصوص تامین آب و استفاده از پساب و ساماندهی فاضلاب استان نیز هفته گذشته در دیدار با وزیر  نیرو رینگ سراسری شبکه آب استان را مطرح کرده و با نظر مساعد ایشان مواجه شدیم.

شهبازی گفت: طی تعاملی که صورت گرفت و با پیگیری‌های مجدانه، مشکلات شهرک صنفی شیخ آباد نیز پس از سال‌های طولانی، حل شد.

او افزود: استقرار دفاتر مرکزی ۳۰۰ واحد تولیدی و صنعتی البرز و اختصاص مالیات و عوارض آن‌ها به استان از اهمیت بالایی برخوردار است که باید محقق شد.

استاندار البرز گفت: تحقق یک میلیارد دلار صادرات از استان را به عنوان هدف قرار داده بودیم و این امر آرمان بزرگی بود که اکنون تا حدود زیادی عملیاتی و اجرایی شده است.

شهبازی افزود: باید برای سال ۱۴۰۰ نیز چنین هدف گذاری خوبی داشته باشیم و برای انجام ان نیز نهایت تلاش و جدیت را به خرج دهیم.

استاندار البرز افزود: رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری، همجواری با فرودگاه پیام، ریل راه آهن و آزادراه غدیر و... فرصت‌های بسیاری هستند که مهیا شدند و باید برای نهایت بهره برداری از این امکانات برنامه ریزی کنیم.
وی گفت: شهرک امید البرز نیز فرصت طلایی برای سرمایه گذاران است که باید از این امکان استفاده لازم شود و واگذاری آن سریع‌تر صورت گیرد.
شهبازی افزود: بسیار تمایل داشتم که نمایشگاه بهاره البرز امسال در نمایشگاه دائمی استان برگزار شود و برای این امر هر گونه همراهی که نیاز بود انجام دادیم و اکنون در انتظار انجام تعهدات بخش خصوصی هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات و واردات بخش خصوصی استاندار البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مطلبی گفت: سال گذشته حدود ۵۷۷ هزار تن انواع کالا به ارزش ۲۶۴ میلیون دلار به کشور‌های مختلف صادر شده است.
او عنوان کرد: در همین مدت ۲۴۶ هزار تن کالا به ارزش ۶۸۵ میلیون دلار واردشده که عمدتا مربوط به خطوط تولید واحد‌های صنعتی بوده است.
مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه افزود: در حوزۀ ترانزیت خارجی نیز حدود ۲۰۳ هزارتن کالا انجام شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۱، حدود ۴۶ درصد رشد داشتیم.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟
  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • صادرات ۲۹ قلم فرآورده دامی از استان البرز