Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@19:34:29 GMT

بازیکنان ماشین‌سازی را از هتل بیرون کردند

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۸۵۵۵

بازیکنان ماشین‌سازی را از هتل بیرون کردند

تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به دلیل بدهی کلان باشگاه از هتل محل اقامت خود بیرون رانده شدند.

قدس آنلاین: باشگاه فرهنگی و ورزشی ماشین سازی که طی ماه های اخیر به دلیل عدم حمایت مالی کافی با مشکلات عدیده مواجه شده است، در تازه ترین مورد تعدادی از بازیکنانش از هتل خود اخراج شده و مسئولان هتل اعلام کرده‌اند تا زمانی که بدهی باشگاه تسویه نشود، اجازه اقامت بازیکنان در این محل داده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال ماشین سازی با انتشار این خبر در صفحه‌های اجتماعی و شخصی خود از اینکه بین دو باشگاه تراکتور و ماشین سازی توسط مالک و سران باشگاه‌ها تعیض اعمال می‌شود، ابراز گلایه کرده و با تأیید خبر اخراج از هتل محل اقامت خود، اعلام کرده اند ادامه این روند دیگر قابل تحمل نیست.

این بازیکنان در مطلبی مشترک در شبکه های اجتماعی نوشته‌اند: «با سلام خدمت هواداران محترم ماشین سازی و مردم خوب تبریز، قبل از هر چیز می دانیم که از نتایج به دست آمده تیم راضی نیستید و خودمان هم شرمنده‌ایم اما بهتراست شما هم در جریان اوضاع اعضای تیم باشید، روز اولی که برای قرارداد آمدیم آقایان قول‌هایی داده‌اند که تا الان هیچ کدام انجام نشده است، قراردادی با کمترین مبلغی که می‌شد بستند و گفتند کم هست اما به موقع پرداخت می‌شود اما تا این لحظه که کمتر از ۲۰ روز به عید مانده فقط ۲۰ درصد دریافت کردیم».

در ادامه این پیام مشترک آمده است: «متأسفانه هیچ ‌کس پیگیر وضعیت ماشین سازی نیست، ما رو رها کرده اند به امان خدا، خیلی از اعضای تیم حتی پول کرایه برگشت به خانه ندارند و خیلی مسائل دیگه که نمی شود گفت؛ در پایان بدانید ما بازیکنان همه توان خودما را تا الان گذاشتیم و از این به بعد هم می‌گذاریم اما ما هم خانواده داریم که چند ماه شرمنده آنها شده‌ایم».

بر همین اساس و به دلیل شرایط نابسامان تیم ماشین سازی، چند تن از بازیکنان از جمله پیمان بابایی، اکبر افاقی و داوود شاهواروقی با فسخ  قراردادهای خود از این تیم جدا شدند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز تراكتور تبريز ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، دفاع شهری نوار غزه اعلام کرد که پیکرهای 392 شهید از بیمارستان «ناصر» در شهر«خان یونس» در جنوب نوار غزه بیرون کشیده شد. 

دفاع شهری نوار غزه تأکید کرد که تا کنون نتوانسته است هویت 58 درصد از شهدا را مشخص کند.

دفاع شهری غزه تأکید کرد که دلیل وجود پیکرهای کودکان در گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر را نمی داند.

این سازمان تصریح کرد که آثار شکنجه  روی پیکرهای برخی از شهدا در بیمارستان ناصر واضح است.

دفاع شهری نوار غزه در ادامه گفت که رژیم اشغالگر اعدام های میدانی در بیمارستان ناصر انجام داده است و در این زمینه باید تحقیقات بین المللی انجام شود.

 

دیگر خبرها

  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • ببینید | بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟
  • بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟ + فیلم
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • چطور جلوی بیرون ریختن آب دهان در خواب را بگیریم؟
  • پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد
  • یحیی السنوار بیرون از تونل ها با رزمندگان حماس در غزه دیدار کرد
  • کشف گاز متان در سیاره مریخ
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک