Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@07:30:30 GMT

۹ جراحی زیبایی برای بدست آوردن شغلی مناسب!

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۸۵۶۴

۹ جراحی زیبایی برای بدست آوردن شغلی مناسب!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد ویتنامی که به خاطر قیافه اش موفق به پیداکردن کار نمی‌شد تصمیم گرفت تا با انجام عمل جراحی پلاستیک چهره‌اش را تغییر دهد. «دو کیویِن» ۲۶ ساله گفت زمانی تصمیم گرفت تن به جراحی پلاستیک دهد که در یک مصاحبه شغلی، طرف مقابل چهره اش را برای بدست آوردن آن شغل مورد تمسخر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته این مرد، او برای تغییر قیافه خود ۹ عمل جراحی زیبایی روی صورتش انجام داده است. او پس از انتشار تصاویر جدید چهره خود در فضای مجازی توجه کاربران محلی را به خود جلب کرد. کیوین در پاسخ به پرسش کاربران که چرا تصمیم به انجام چنین عمل‌هایی گرفته گفته که در آخرین مصاحبه شغلی اش هنگامی که فرد مصاحبه کننده با دیدن چهره او به خنده افتاد و شروع به تمسخر کرد تصمیم گرفت به عمل جراحی تن در دهد.

بیشتر بخوانید

تغییر محسوس قیافه دختر ویتنامی پس از جراحی زیبایی!

این در حالی بود که برخی از کاربران به دلیل تغییر چهره محسوس کیوین با دیدن تصاویر قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی او در تایید اینکه واقعا این تصاویر مربوط به خود این جوان باشد ابراز تردید کردند. او در این باره گفت: «پس از انجام عمل جراحی تغییر چهره باورنکردنی من برای والدینم نیز غیرقابل باور بود.»

گفتنی است؛ بنا به گفته کیوین که پس از عمل جراحی حالا مشغول به کار شده , او برای عمل‌های جراحی چهره اش ۴۰۰ میلیون دونگ (۱۷۴۰۰ دلار) هزینه کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جراحی زیبایی جراحی پلاستیک اخبار حوادث جراحی زیبایی عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر شنبه در همایش زائران حج تمتع استان مرکزی اظهار کرد:
وحدت، توحید، ایمان و تقوا از مهم‌ترین دستاوردهای آئین حج است که مسلمانان باید به آنها توجه ویژه داشته باشند.

وی رمز پیروزی و موفقیت هر ملت، مذهب و دینی را در اتحاد و یکپارچگی آنان دانست و گفت: همانگونه که رمز پیروزی ما در انقلاب اسلامی نیز همین بود و امروز آنچه می‌تواند اسلام را از گزند دشمنان مصون بدارد وحدت و یکپارچگی مسلمانان است.

استاندار مرکزی سفر معنوی حج را فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی عنوان کرد و گفت: حج یک عمل عبادی سیاسی و جز خدا کسی را ندیدن است.

مخلص الائمه گفت: دولت همه مقدمات و برنامه‌ریزی‌ها را برای مناسک حج انجام داده است از این حاجیان بدون نگرانی در این مراسم معنوی حضور یابند و در ایران و عربستان شرایط لازم مهیا شده است.

مخلص الائمه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به نگاه ویژه خود معتقد است حج یک عمل عبادی سیاسی است و دین از سیاست جدا نیست.

وی گفت: در این سفر معنوی هیچ امتیاز خاصی برای افراد وجود ندارد بلکه همه با یک پوشش به گرد کعبه طواف می‌کنند و اعمال خود را انجام می‌دهند.‌

حجاج بیت‌الله‌الحرام به عنوان سفیر کشور باید رفتار شایسته داشته باشند

امام جمعه موقت اراک نیز با بیان اینکه پیام حج با حضور و همبستگی حاجیان به جهان اسلام و خارج از اسلام مخابره می‌شود، گفت: ضروری است همه حجاج در انجام درست فرامین و رفتاری شایسته تلاش کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی افزود: حجاج بیت‌الله الحرام سفیران کشور, استان و شهر خود هستند بنابراین باید تلاش کنند همه اعمال را به درستی و شایسته انجام دهند.

وی با بیان اینکه برگزار کنندگان مراسم حج در کشور زحمات زیادی برای برگزاری این مراسم انجام داده‌اند، افزود: ضروری است ضمن رعایت فرامین اخلاقی حلالیت گرفته شود که حج مورد قبول حق واقع شود.

کد خبر 6096376

دیگر خبرها

  • (تصویر) تغییر چهره بازیگر «پایتخت» در سن ۷۱ سالگی
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • تغییر چهره و صدای بهروز سریال پایتخت بعد ۵ سال (فیلم)
  • لحظه دلهره‌آور ریزش قبر در هنگام تشییع جنازه
  • ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند
  • زندگی سخت است، اما مدیرعاملی سخت‌تر!