Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@02:26:11 GMT

توقفگاه آزادی مشهد به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۸۶۰۹

توقفگاه آزادی مشهد به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار مشهد روز پنجشنبه در مراسم افتتاح این طرح افزود: علاوه بر تردد روزانه ۲ هزار دستگاه اتوبوس در این پایانه، خودروهای شخصی نیز در این مسیر تردد زیادی دارند و از این طرح بهره مند می شوند.

محمد رضا کلایی گفت: ظرفیت این‌ توقفگاه هوشمند ۵۹۰ خودرو است که بخشی از این تعداد از این ظرفیت از طریق نرم افزارهای مرتبط قابلیت رزرو شدن توسط شهروندان را دارد همچنین پارکینگ دوچرخه به تعداد ۱۰۰ جایگاه دارد و در این مجموعه ۵۰ توقفگاه ویژه نیز به معلولان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که مدل توسعه شهر مشهد قابل تعمیم به کشور است ادامه داد: ۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۴ هزار میلیارد تومان تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد و از طرفی خط سه و چهار متروی مشهد نیز در حال ساخت است.

شهردار مشهد گفت: در حوزه زیست محیطی نیز همزمان طرح ساخت هزار و ۵۰۰ هکتار فضای سبز در کمربند مشهد آغاز می‌شود که هزار و ۲۰۰ هکتار در کمربند جنوب و ۳۰۰ هکتار در کمربند شمال است.

کلایی به افتتاح کوه پارک مشهد اشاره کرد و گفت: رودپارک، کشت پارک و بوم پارک نیز در حال ساخت هستند.

وی اضافه کرد: ۱۳۰ دفتر تسهیل‌گری در کشور فعال است که ۳۵ دفتر آن در مشهد راه‌اندازی شده است و سند توسعه محله را نیز ارائه کرده‌اند.

پروژه پارکینگ زیرسطحی و پایانه آزادی مشهد در منطقه ۱۱ این کلانشهر واقع شده است و شهرداری مشهد پیش تر اعلام کرده بود که ظرفیت نهایی این توقفگاه ۷۰۰ دستگاه خودرو است.

این مجموعه در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع در سه طبقه منفی، با زیربنایی حدود ۳۳ هزار متر مربع در پنج بلوک ساخته شده است.

برچسب‌ها مشهد افتتاح طرح دانشگاه فردوسی مشهد شهر مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد افتتاح طرح دانشگاه فردوسی مشهد مشهد افتتاح طرح دانشگاه فردوسی مشهد شهر مشهد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول

داوود سوخته سرایی گفت: با تلاش همکاران معاونت بهره برداری و توسعه آب ستاد و امور آب و فاضلاب این شهرستان چاه جایگزین شماره ۳ با حضور فرماندار شهرستان علی آباد، بخشدار کمالان و جمعی از مدیران شهرستان به بهره برداری رسید.

او افزود: با بهره برداری از این چاه، مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی کبودوال آبگیری و آب شرب ذخیره شده به مرکز و نقاط انتهایی شهر منتقل شد و مشکل افت فشار شبکه و کمبود آب شرب در فصل گرما به حداقل ممکن خواهد رسید.

سرپرست امور آب و فاضلاب علی آباد کتول ادامه داد: با بهره برداری از چاه فوق ۱۵ لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب شرب این شهرستان اضافه شد و جمعیتی بالغ بر ۶۰۰۰ نفر از این چاه بهره‌مند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • بهره‌برداری یک هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج